Prijzen kun je weinig over zeggen, bij Tieks liggen ze tussen 2000 en 3500 al naar gelang de kwaliteiten, africhtingsniveau en eventuele fokopties (klassering). Ik heb een grote D, 1.47, en ben zelf 1.72 zonder spillebeentjes en dat pas ook nog prima.
Ah ik vind Finnin zo schattig om te zien! Dat haar ook weer mooie plaatjes van Sparky! Ik zie idd ook wel wat van heksje erin terug.
Ik ben vandaag met een stalgenoot en haar reuzenpaard (denk minstens 1,75) het bos in geweest! Lloyd had een week stil gestaan maar ik denk, ik waag het er maar op, Daredevil die ik ben Hij was braaf!! 1x schoot ie ff weg, terecht, hij schrok van iets. Heb ook galopje meegedaan, moesten nog hard ook om de reus bij te benen maar dat vonden we stiekem wel leuk Ben zó trots op ons, we (nou ja vooral ik ) hebben nog best wat te overwinnen maar het gaat goed en ik vind paardrijden weer leuk
SkyMarian
Geplaatst: 02-01-16 19:24
Heerlijk Marrit dan je inmiddels 'gewoon' het bos is gaat met die stoere bruine vent van je. Stiekem vertrouw je hem best wel een beetje.
Verder wel gelezen, maar niet zo goed onthouden.
Fijne les gereden vandaag. Heksjepopje begint het te snappen en ik ruzie vrolijk verder in mijn hoofd met alles wat ik eigenlijk perfect voor elkaar wil hebben. Nu eerst filmpjes op de laptop zetten en bekijken. Arno had praktisch de hele les gefilmd zei hij.
Symke
Geplaatst: 02-01-16 19:29
Emmy, dat is het helemaal! die willen we ook, maar jullie willen niet verkopen denk ik leuk die balken zo en ziet er heel braaf uit!
Fading, je ziet er prachtig uit zo, je ziet helemaal niet dan dat je zo lang bent! ik ben 1.79 dus dan kan ik vast wel op een E pony
( wel wat zwaarder dan jij maar moet nog wel kunnen..)
mooie foto's allemaal
Marrit13
Geplaatst: 02-01-16 19:31
Nou pas toen we stal weer zagen begonnen we beide te proesten van ontspanning maar we moeten dit gewoon vaak doen, dan wordt het idd normaal. Knopje angst is moeilijk uit zetten, maar wil niet dat het me teveel gaat belemmeren. Love my hobby
Ben benieuwd SM, naar beeldmateriaal! Weer dat gebeuren in je hoofd waar je maar wat druk mee kan zijn he? Hoe ging het met laden??
Laden ging heen oke. Terug was er nog een andere lesklant....met paard....tja en zo'n paard laat je natuurlijk niet alleen achter. Oftewel het duurde even....en nog even.....neem nog een bakkie.....en heb nog een limburgs kwartiertje.....beetje verlenging....en hé we hadden weer contact. Na een half uur stond ze er een keer op. Doosje.
Ga eens kijken of ik een filmpie heb voor de upload. Lees ik heb er meerdere, maar aangezien het altijd een eeuwigheid duurt ga ik eerst de meest boeiende er uit vissen en dan de rest.
die balkjes a la john marty style. Dat lijkt mij erg leuk om te doen 1 keer per week maar erg veel werk bij ons. leggen en terug opruimen.
@ fading wij staan relatief dicht bij mekaar . Mijn paardje staat in baarle Nassau en jij voorraan in riel zie ik ? Is dat vlakbij de manege hei.... ? Moeten we toch een keertje meeten he
Veel plezier morgen op wedstrijd. Over de lengte van de ruiter: ik ben 1,71 en mijn connemara is 1,55. Hij is nog erg smal:
SkyMarian
Geplaatst: 02-01-16 21:38
Heb er 1 uitgekozen. Eigenlijk vind ik ze allemaal wel leuk, maar deze heeft van alles wat. Hele goede stukken, concentratieverlies, het compleet tegen de hand zijn. Het commentaar dat ik het vooral niet allemaal te mooi moet willen doen. Mooie compilatie. Overal snap ik waarom de juf blij was met de vooruitgang en zij het idee had dat we flink aan het werk zijn geweest. Was niet helemaal waar. Er zijn vooral weer wat kwartjes gevallen tijdens de mentale discussie met mezelf die resulteren in net iets anders rijden en een veel betere uitkomst.
Marrit13
Geplaatst: 02-01-16 21:40
Heeft Larry nu ineens zo'n enorme boeg gekregen?? Of foto uit rare hoek? Veel plezier morgen!
Haha, heksje had haar bezemsteeltje mee dus Maar jij had laatste woord dus
Oh en dan zie ik nog genoeg wat ik beter wil. Maar om aan te sluiten (en wetende hoe het ooit was) ben ik ook echt al heel content met deze zit.
curly2day
Geplaatst: 02-01-16 21:59
Btw, Tieks kan je beter appen dan bellen, die is zo vaak niet te pakken te krijgen
Wat een leuke foto's komen er allemaal weer voorbij, ik heb helaas weinig kunnen doen met de knollies. De kids hebben vakantie, werk komt er nog tussendoor en nog een paar daagjes er tussenuit geweest. Morgen maar weer eens rijden
Moet er niet aan denken dat de vakantie bijna voorbij is.
Punz
Geplaatst: 02-01-16 22:43
OH...SM: Dat ziet er toch een heel stuk soepeler/losser uit!!!!!! Als het zo voelt als het er hier nu uit ziet dan is het verschil idd erg groot!
( En jaaaaaaaaaaaaaaaaaa: hier ook gewoon jaloers op je stille hand + zit)
Edit: Bij mij was het gisteren en vandaag dit:
Houding en zit oefensessies in de bak ( missie: récht zitten, en niet als een gnoompje voorover gekukeld, stil been, stille hand zowel tijdens lichtrijden ( lástig) als tijdens het doorzitten) Punt is: zodra ik goed zit gaat Jou énorm draven...En dan is het toch echt nog even alle zeilen bijzetten om goed te blíjven zitten. Máár ik heb echt het idee dat het langzaam beter gaat. Sterker nog: kon gisteren een tintelfris bokje echt easy uitzitten )
Heerlijk hè dat 'geklungel' om je zit goed te krijgen, maar ondanks heel veel bloed, zweet en tranen loont het echt de moeite. Want idd als de ruiter goed zit gaat het paard vaak veel beter sjouwen en reageert beter op de hulp.
Punz
Geplaatst: 02-01-16 22:59
Als deze ruiter beter gaat zitten krijgt Jou éindelijk te kans om bij mij alleen een hulp te voelen, in plaats van tussen alle ruis van hand en been door de hulp er uit te filteren