Komt vast goed marrit en vergeet niet te genieten tijdens het springen!
Marrit13
Geplaatst: 30-12-15 20:26
Ben alvast mn springoutfit aan het bijelkaar kopen
Ja Emmy ik zal mn best doen
Tribunals
Geplaatst: 30-12-15 21:02
Sorrieh, ben niet zo actief deze maand.. Veel verjaardagen, feestjes, bier, nog meer bier.. En katers. Heb alles net bijgelezen maar het is nog al veel om op alles te reageren, maar het ziet er allemaal erg goed uit!! Overigens heb ik goednieuws van mijn kant.. Ik mag morgen weer rijden
Jack (die overigens erg vrolijk kijkt) met zijn nieuwe hoofdstel Frontriem enzo zat nog wel een beetje scheef
Marrit13
Geplaatst: 30-12-15 21:18
Gaaf! Die frontriem is mooi ik wil ook nog 1, met veel bling. Denk een WW of zo.
Marrit: Jij héld!! Zou echt gaaf zijn als je op het ONCK gaat springen! Emmy: wat een móóie foto van Melody zeg! SM: Geweldig slim heksje heb je! Zo grappig om te lezen! Verder genoten van alle pony foto's van iedereen!
Aan deze kant op dit moment voornamelijk spierpijn.... Vanmiddag houding en zit les gehad van EK.. Er zijn foto's gemaakt die me geleerd hebben dat; a) Ik deze opbollende jas niet meer aan moet trekken als iemand foto's maakt.. Want ok... ik ben niet slank, maar deze jas maakt het echt niet beter
én: b) Er is nog echt van alles aan te doen......... maarrrrrrrrrrrrr: ik ga echt een beetje réchter zitten! ( en niet zichtbaar, maar was wel: mijn hand en been zijn ook stiller!! )
Verder vond niet alleen ik de zon vandaag erg lekker, ook Jou-Jou en de stalkat hebben er erg van genoten:
Gaat lekker Punz met lessen. Heerlijke plaatjes in de zon.
Gaan we de derde iets 'zien' of iets 'doen'?
Marrit13
Geplaatst: 31-12-15 00:01
Heb hem al genoteerd Ria Wordt voor mij passief , net te vroeg na de operatie vrees ik. Maar evengoed leuk!!
Gave foto's weer van JouJou!! Fijn dat de samenwerking met EK zo goed uitpakt!!
Punz
Geplaatst: 31-12-15 00:08
SM: de derde valt er voor iedereen te zien EN te doen
En ja.... de samenwerking met EK is echt zó fijn. Jou-Jou ontwikkeld zich spectaculair onder haar, en ben er heel blij mee dat ze me daarnaast ook les wil geven! Zo fijn als iemand bereid is om helemaal met je terug te gaan naar de basis om alle er in geslopen fouten en gewoontes er met je uit te willen trainen, en dat je dan merkt dat het ook gewoon LUKT! Ik ga echt beter stiller, rechter zitten. Ben er zo blij mee! En ik heb echt nog wel wat oefenuren nodig, en het is nog lang niet wat het zijn moet maar joh....voor het eerst sinds tijden het gevoel dat het me misschien, óóit gaat lukken: nétjes op mijn pony zitten om vandaar uit écht eerlijk te kunnen rijden!
Ah jongens... Ik maak een hele bijlees en weer weg ( ik heb ergens een sneltoets tabblad sluiten vrees ik...). Dus dan maar even in het kort...
Over ONCK, voor mij nog te vroeg vrees ik. Ponylief en ik kunnen nog geen rondje rijden met binnenstelling haha! En zo scheef als iets. Alleen gaat het steeds beter gelukkig!
Springen vind ik super gaaf! Alleen nog even mee wachten denk ik
Veel gave plaatjes voorbij zien komen ! En Punz Wat vind ik je paardje toch gaaf!
Oh jeetje jongens ik ben er klaar mee voor dit jaar! Nu wordt het eindelijk weer normaal. Gisteren van 4:30 - 17:00 gewerkt en vervolgens van 00:00 - 8:15.
Zwaaaaaaaaaar leven haha!
Spark is ook een draak hoor, ze heeft een soort van haflinger fettish Ze werd gisteren een wilde hengst toen er een haf de bak uit ging. Gisteren heeft ze mn verzorger op de grond gesmeten (ze liep er naast) Super braaf heel de tijd (hadden stiekem foto's gemaakt dus) en op de terugweg kwamen ze een haflinger tegen Nou dat was dus dramaa. Ze heeft d'r wel goed op haar plek gezet en had haar godzijdank nog vast