Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vera23 schreef:haha ja dat is zeker zoieder zn eigen waarde
Frederika schreef:gelijk heb je, ik ga vanavond
Angeliek schreef:Neem nou een taxatie van Verola: 4500 tot 5000 euro.
Balachelijk. (Ik val degene die het heeft geplaatst niet aan, maar in het algemeen.)
Ik snap wel dat als je het paard niks vind, je automatisch niet hoog zou taxeren. Maar zoek eens zo een paard van 4 jaar met een leuke bouw, een mooie hoogte, en een goede kleur als Verola voor 4500/5000 euro? Succes!
Je moet kijken wat zo een paard waard is op de feiten. En volgens mij ligt dat tussen de 10.000 en de 15.000 euro.
En daarom kun je met 'voor de lol taxeren' best mensen kwetsen of teleurstellen.
Angeliek schreef:Neem nou een taxatie van Verola: 4500 tot 5000 euro.
Balachelijk. (Ik val degene die het heeft geplaatst niet aan, maar in het algemeen.)
Ik snap wel dat als je het paard niks vind, je automatisch niet hoog zou taxeren. Maar zoek eens zo een paard van 4 jaar met een leuke bouw, een mooie hoogte, en een goede kleur als Verola voor 4500/5000 euro? Succes!
Je moet kijken wat zo een paard waard is op de feiten. En volgens mij ligt dat tussen de 10.000 en de 15.000 euro.
En daarom kun je met 'voor de lol taxeren' best mensen kwetsen of teleurstellen.
Casca schreef:Volgens mij ben ik de enige die het hier niet mee eens is... Ik vind dat hier echt belachelijk hoge bedragen worden genoemd.. maar dat is dan mijn mening.. Iedereen vind volgens mij dat er te laag getaxeerd wordt, dan zal dat wel zo zijn.. Maar over het algemeen denk ik niet dat ieder paard voor 10.000 tot 15.000 vekocht zal worden (het gemiddelde bedrag wat er genoemd wordt..) naja, ik hou me er verder maar buiten..
(ik heb dan een andere kijk op een perfect sportpaard)