De grootste, van die andere is het ras niet moeilijk

Hele charmante foto maar het ging even om zijn hoofdje

Vertel vertel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marijkeeee schreef:Kinee_ er zit zeker wete wel arbische bloed in, kun je duidelijk aan het hoodje zien, mooie pony!!!!
Nikki_jimmy schreef:@ love_Bianco..
Ik weet wel zeker iets met een arabier.. maar de andere helft nog iets.. misschien als je iets meer van zijn gangen ziet.. kan j er meer over zeggen!
FlOriss schreef:Sassielvr schreef:@FlOris: dankjemmm...ja dat KWPN zou best eens kunnen.. ze oogt- vind ik, niet heel erg pony-achtig.. Zo..dan hou ik het op NRPS x NewForest x KWPN-ertje X Welsh.. daarentegen zijn NRPS-ers soms kruisingen van welshjes en arabieren of NF-ers en arabieren..dus is Sas vermoedelijk een NRPS(pony) x KWPN?
:?
okay laat maar...ik maak niet alleen jullie in de war..mezelf ook
@ Kinnee: ja, zeker weten welsh...maar misschien ook nog wat arabisch bloed ?
die nrpser van mn vriendinn is net een paardje 1,58 ofzo dacht ik dus zou wel kunnen dat het gewoon nrps x kwpn is
Boeli_Wendy schreef:ik heb een vraagje ik hoor van iedereen dat er zeker iets van een haflinger in zit maar dat kan ze natuurlijk niet helemaal zijn .. ik ben benieuwd
dikkerd
Aphrodite schreef:Ok....hieronder zie je Burtha...ongeveer 11 jaar...wat is zij voor ras??? Ze komt uit Polen...das het enige wat ik weet! Ik heb echt geen idee!! Help!!!
phantompjuh schreef:Uhm ik denk dat Kyla Arabier of Welsh is?
unknown schreef:phantompjuh schreef:Uhm ik denk dat Kyla Arabier of Welsh is?
kyl is el beauty x ralphengels volbloed x arabier x beetje welsh x new forest dus