Lipizzaners vind ik toch echt het mooiste ras wat er bestaat.
Verder, andalusiërs en lusitano's, saddlebreds, missouri fox trotters, ijslanders, paso fino en paso peruviano. Zeg mar zo'n beetje alles wat onder de noemer spaanse paarden of gangen paarden valt
ik vind zelf friezen helemaal supermooie paarden, bij ons op de manege stonden eerst 2 friezen, twister en truuske.. die waren echt ZOOOOOOOO mooi maar haflingers vind ik ook heel mooi.
De Tinker en de shet!! Heb zelf 5 verzorgpaarden!! 2 shetjes en 3 tinkers!! Op een van de 3 tinkers rij ik elke dag enz! Das mn vaste paardje! Hij rijd heerlijk Ik vind tinkers echt gaaf!! En shetjes zijn gwoon sgattig
een super mooie oud type haflinger!! ook al heb ik nog nooit in aanraking met 1 geweest of gereden! en friezen ook zeker!! ik verzorg zelf eentje met veulen! gewoon super, echt een hartje van goud ook!
He tRas van ijn pony is niet bekent ,maar ik ben het wel aan het uitzoeken want ik wil wel graag weten wat voor ras het is,, maarja miss is het oo wel geen ras
Welsh A-tjes vind ik de allermooiste paardjes ter wereld, als ze die nou eens wat groter konden fokken...
Daarom heb ik toendertijd een Welsh K gekocht (1.45). Daar heb ik helaas afgelopen jaar afscheid van moeten nemen (na een hele zware darm operatie).
Nu heb ik een andere pony gekocht, ik viel voor haar mooie/grappige koppie, heeft wel iets van Welsh weg (maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor ras/kruising het is, ouders zijn onbekend...).