iik vindt schetjes echt super mooi! eigelijk zou je ze moeten kruisen met grotere ponys tot je eenshet in sportpony formaat krijgt lijkt me echt cool!
wat vind je van een shet x fries?? zat ik laatst aan te denken, lijkt me een supergave kruising. gwoon een uit de kluiten gewassen shetlander met tog iets elegants krijg je dan denk ik (mogt iemand zo'n kruising kennen zou ik de foto erg graag willen zien )
maargoed ik een aantal pony's + paarden waaronder shetjes en een fjord en een enige echte vuilnisbakkenpony. echt mijn favo pony's. maar eigenlijk houw ik tog het meest van friezen .
arabieren en shetjes dat zijn mijn favorieten, heb veel arabieren gehad en ook shetjes, de arabieren om hun aanhankelijke en eerlijke karakter, en de shetjes...nou dat weet iedereen, heerlijk ondeugend en vreselijk lief! als straks (hoop ik) de problemen met mijn rug beter gaan wil ik er een quarter bij kopen.
Ik vind NRPSjes, Haflingers en KWPN'ers het leukst. Heb zel shetjes, welshjes, en een Haflinger gehad, en nu komt de tweede NRPS. New Foresters vind ik ook erg leuk