Hahaha nee hoor. Mijn man rijdt met de trailer en ik ben met mijn eigen auto heen en weer gereisd, zodat we daar ook vervoer zouden hebben.
Fijn om weer thuis te zijn.
Marieke33
Geplaatst: 15-07-16 19:56
Super coole beugels! Zijn dat ook een soort veiligheidsbeugels??
Rijden op het strand.... Ik geef het gewoon toe..... ik ben SUPER JALOERS!!!!!!!
En we zitten er klaar voor....laat de vakantiefoto's van Heksje maar komen!
Marieke33
Geplaatst: 15-07-16 20:07
Ik wilde het eigenlijk niet vertellen.... want ik val zelf bijna om van de spanning... maar Marlon en Clooney maken morgenavond hun debuut in de wedstrijdring. Op het NK dressuur in Ermelo . Ze mogen daar een bixieproefje rijden (Bixie B1 proef 5, proef mét galop en zónder begeleiding) Leek ons super leuk natuurlijk ....tot ik net een foto zag van het wedstrijdterrein...HELP!! Waar beginnen we aan met een groene pony?? Overal tribunes, vlaggen, mensen, bloemen enz... we hadden toch een wat simpeler baantje verwacht ...
Maar goed....we zien wel, in het ergste geval lopen we aan de hand een rondje door de ring voor de ervaring en racen we daarna lekker naar huis. Marlon ziet het in ieder geval helemaal zitten. Ik wou echt dat ik zo cool was....
Oh, die strandfoto's zoooo gaaf. Da's toch wel echt een van de nadelen van Brabant, dat strand is zo verrekkes ver weg... Leuk dat heksje aan het springen is! Keertje crossles??
Maar hier lekker in het bos gereden. Door alle regenval was het nu extra mooi groen. Vanmiddag lekker temperatuurtje en wonderlijk genoeg heel weinig steekbeestjes.
Ohhh Marieke, wat spannend!! Maar komt vast goed. En inderdaad: mocht je het niet vertrouwen dan desnoods gewoon een rondje aan de hand , en weer gaan. Heeft de pony in ieder geval een goede ervaring.
Maar zal best goed gaan joh. Is uiteindelijk toch een prettig terrein in Ermelo.
SM: wat zijn jullie dagen dan snel gegaan! En Esje: bosfoto's zijn al haast net zo fijn als strandfoto's. Maar geen last gehad van dazen?
Oh wauw wat is mellow ook een spierbundel. Mooie resultaten.
esje007
Geplaatst: 16-07-16 13:36
Wat een knapperd die Mellow! Punz: nee geen dazen gisteren. Misschien dat de enorme dosis paardenparfum ze op afstand heeft gehouden. Stinkt behoorlijk, maar helpt wel. Alternatief is nog rijden met vliegen deken.
Fijne punten zonnetje! Ik ga denk ik wel naar de keuring, maar zonder Kiet. Vind het altijd wel leuk om te zien
Mijn tuig
En een detail
Kleur is precies hetzelfde bruin, alleen hoofdstel is lichtbruin onderlegd. De kleur op de foto vertekent een beetje. Ben er erg blij mee. Het is wel de competition variant, dus het bitloos rijden moet nog mijn oude micklem. Lekker verwend
Heb zelf een heel dik dek met longeersingel. Voordeel daarvan is dat je er een "handvat" aan kan klikken dmv een bitonderlegger oid. Zit bij mij met een longeersingel vast.
Wow die kende ik nog niet. Wat een ding zeg, wel ideaal om te kunnen blijven zitten! Vormt het mee met de rug of is het hard?
SkyMarian
Geplaatst: 16-07-16 15:03
Traagschuim. Vormt naar de rug en de billen/ benen vd ruiter. Zitvlak is ruw waardoor meer 'grip'.
Leek mij fijn voor een kind aangezien david niet met zijn voeten bij de beugels kan en daardoor ze verschrikkelijk in de weg zitten. Plus dat mijn wowzadel een hele platte zit heeft en ik heb de indruk dat het hem weinig comfort/ steun geeft.