Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ingeltje schreef:Bradamante, leuk dier! T is een B-tje dus ik ga er vanuit dat ze 8 is. Hoe groot is ze? Je zegt ook m1 niveau loopt en 1.40m springt.. dat is in training neem ik aan? Is ze überhaupt geklasseerd? Er vanuitgaande dat ze niet geklasseerd is zeg ik 6000 omdat het ook nog voor zowel springen als dressuur een leuke fokmerrie kan zijn (negro brengt ook leuke springers en G ramiro Z, tsja daar hoef ik niets meer aan toe te voegen) heb je nog iets van een springfoto oid?
sannahtris schreef:@laura01234 Ik ga met de anderen mee ook rond de 2000,- wel een mooi paard!
@TessJazz ik vind dit een prachtig paard om te zien en kan ook aardig springen zo te zien. afstammeling ziet er ook goed uit maar ik heb daar niet echt veel verstand van. maar wat is de leeftijd van dit paard en is die ook verkeerssmak enz. dus ik kan niet echt een taxatie geven maar ik denk zo rond de 4000 -4500 ?
jepsica schreef:Alegria gezien niveau, leeftijd en afstamming 10.000 euro.
Xalm: Gaaf paard! Gezien het niveau denk ik 5000 a 6000 euro.
Zensation is een 10 jarige merrie van Scandic x Houston.
Z1 dressuur ze heeft wat oefenparcourtjes leuk gesprongen maar nooit officieel gestart.
Is super lief in de omgang en onder het zadel. Een klein kind kan er mee weg rijden.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Laura01234 schreef:Esprit: 3000,-
Xalm: 7000 denk ik! maar vind het nog moeilijk
mmm wat taxeren jullie Crystal laag zeg! Ik heb nog wel een filmpje (niet heel recent) wat een heel ander beeld geeft, maar vraag me af of ik dat hier nog mag plaatsen aangezien ik niet de eigenaar ben?
Cryssie schreef:Laura01234 schreef:Esprit: 3000,-
Xalm: 7000 denk ik! maar vind het nog moeilijk
mmm wat taxeren jullie Crystal laag zeg! Ik heb nog wel een filmpje (niet heel recent) wat een heel ander beeld geeft, maar vraag me af of ik dat hier nog mag plaatsen aangezien ik niet de eigenaar ben?
2 jaar geleden heb ik Crystal Diamond ook hier geplaatst. Ze was nog niets eens B gestart. Toen was ze 4500 waard. Zal wel aan de crisis liggen.