Ziet er super netjes en gecontroleerd uit SM! Enneh wat zit jij netjes zeg, zo he!! Heksje en haar typische uitstraling. Je witte poonie doet zo te zien erg haar best.
SM, ik vind dat jullie echt vooruitgang boeken en wat zit jij super netjes! En dat dekje.
Ik heb even snel bijgelezen, ik was vandaag heel slecht te pas maar heb morgen clubkampioenschappen maar heb al 2 dagen niet gereden en heb niet kunnen wassen want vandaag heb ik bijna alleen maar geslapen, dus mam had gelongeerd en opeens zei ze dat ze de pony's voor me had gewassen zodat ik morgen gewoon mee kon doen. Hoe lief!! Top groom en mam!
Griepje te pakken? Heel erg lief van mams dat ze de pony's voorzien heeft van de nodige witwaspraktijken.
Change3x
Geplaatst: 19-12-15 22:53
We gingen boodschappen doen en daarna ging ik even zitten en ik voelde me opeens heel slecht en toen ehm ja kwam er nogal het nodige uit.
Jaa ben ik heel blij mee! Bosco helaas niet geknot maar ik kan natuurlijk niet alles verwachten! Ze zei dat ze het 'op haar manier' had schoongemaakt dus het zal wel niet oogverblindend wit zijn en Larry is morgen weer net zo vies als voor het wassen maar ik ben heel blij dat mams vandaag zoveel voor me gedaan heeft.
Hopelijk is het morgen zo goed als weg en kan je gewoon lekker rondsturen. Beide pony's doen mee?
Die manen ...... tja.... Ze is af en toe net een ijslander. En de winterpluis completeert het beeld zullen we maar zeggen. Maar verder doet ze verschrikkelijk haar best en buffelt ze toch maar mooi door.
Thuis gingen net de paarden naar binnen. Lag al een halve kg brok + een kwartje luzerne brok in haar bak. Daar kwam nog de grove luzerne bij en het hooi uit de trailer. Ze stond even beduusd te kijken als of ze even niet wist waar ze in hemelsnaam moest beginnen.
Mooi dat het aan galopperen nu lukt SM! Ziet eruit alsof je een fijne les hebt gehad!
C2D: Schattige foto!
Verder mooie spullen gekocht hier zie ik, fijne bokloze buitenritten... en Change: beterschap!!
Veertje2
Geplaatst: 20-12-15 00:11
Pony heeft zich weer van zijn beste kant laten zien. Vanochtend had zoontje lief les en wil altijd als hij klaar is zonder zadel uitstappen zo gezegd zo gedaan 3 min later kwamen een hele kude jagers bij de buren. Schot gelost wat klonk als net naast de bak. Bob was zo relaxt of gewoon moe dat hij er niet eens van opkeek. Ik overbezorgde moeder wou het liefst het geweer ergens douwen waar de zon niet schijnt. 20 min later kwamen de heren terug, zoon lief was wel geïnteresseerd in de buit en natuurlijk de geweren, ik dacht mooi excuus om een praatje te maken op een wat vriendelijker manier. Met de vraag waarom zo dichtbij schieten als je ziet dat er kinderen rijden. Neem aan dat het niet de bedoeling is dat er ongelukken gebeuren met kans op serieus letsel. Wat blijkt dat was een ongelukje persoon in kwestie had niet gezien dat er gereden werd stond net achter een schuurtje en was wat te enthousiast. Moet wel zeggen toen ik dit hoorde dat het klopte dat ze na het eerste schot een flink stuk doorgelopen zijn. Maar voor zulke schiktrainingen had ik hun niet voor opgegeven vandaag pfff.
Ik denk dat ik hetzelfde had willen doen met dat geweer als mijn zoontje op de pony had gezeten. Wel echt heel erg stoer dat Bob zich van zijn beste conniekant liet zien en geen boe of bah heeft gezegd. En super dat je het gesprek bent aangegaan.
Nog gereden vandaag Punz?
Punz
Geplaatst: 20-12-15 00:41
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Heb weer eens even op Punzel gezeten! Zo gaaf! Was eigenlijk meer een veredeld uitstappen, want ze wordt nu in principe door EK gereden en ik in de tussentijd nog wat gewoontes af te leren heb. Maar het was zó fijn om weer eens op haar te zitten!
Verder wo en vrijdag gewoon Jou-JOu gereden. Ging zo superfijn. Jou wordt steeds losser, en zoveel fijner in de aanleuning. Echt zó heel erg genieten. En: morgen op Jou-Jou les van EK. Verheug ik me nu al enorm op!!
Edit: posten mbt het rijden is even wat minder hier: het zijn verschrikkelijk drukke weken op mijn werk nu..... dus rijden doe ik wel... maar het posten over het rijden... daar kom ik echt even wat minder aan toe
Voor de connie's die geïmporteerd zijn, eten die brood en appels ? Kareltje niet, die kent het volgens mij niet. Al het andere eten "valt" ze op aan
Marrit13
Geplaatst: 20-12-15 14:45
Freule blieft het niet
Lekker karaktertje toch Ik ben vandaag voor het eerst alleen Het Grote Bos in geweest en éng dat ik het vond. Zeker toen ik ontdekte hetzelfde pad terug te moeten nemen ivm blubber Maar al met al heeft hij 1x geprobeerd ertussen uit te piepen en had ik hem snel terug. Daarna nog 2x stukje gedraafd en dat kon normaal Dus eigenlijk ging het súper en waren we heel braaf
Lloyd eet alles, ook brood, ook appels en wortels hij is gek op brood!