Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Geen naaminspiratie helaas. 

Ik neem dus een kleur en haal dan later ooit nog wel een andere kleur. Twijfel tussen donkerblauw en bruin. De blauwe past sowieso bij die van Schockemöhle, maar niet bij de rest. Terwijl de bruine bij mijn Eskadron Platinum nogwat pasT, en waarschijnlijk ook niet zo verkeerd staan bij de Eskadon Tricolor. Welke kleur zouden jullie nemen? 

JeaDH schreef:Leuk EJ! ik moet moet morgen ook naar EJ had een deken gekocht met 25% korting. De BR pro max hebben wij ook, en zijn snel stuk Tribunals.
Bal geeft een goede strek oefening Veertje
bij ons is het met de connies 2 uitersten
Dark wordt dik van lucht en staat op heel veel hooi (eigenlijk onbeperkt) uit een slowfeeder en ik denk +- 1 kg krachtvoer en die is nu wel mooi in shape. Luck wordt ook heel snel schraal. Die krijgt ook zo goed als onbeperkt hooi maar die eet gewoon minder en stopt ook wel eens met eten, Dark niet
Luck krijgt 2-3 kg krachtvoer per dag en dan blijft ie mooi op gewicht.
ik probeer me altijd in te houden en dat gaat de laatste tijd erg goed haha

Hoofdstel vond ik niet zo fijn aanvoelen, en het dekje en de BR pro max hadden ze niet meer in de winkel.

Vandaag was ik wel samen

en we konden gaan.
Gelukkig is ze doorgaans zeer geconcentreerd en weinig alert op de omgeving. Tenminste in mijn dromen.
In de realiteit is het gewoon een kleine gluurkont....net als de baas.
Zit je daar weken op te horken en te prutsen zonder al te veel succes.