Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

maar......ik rij ook op de geweldige connemara van mijn vriendin. En daar heb ik ontzettend veel lol in. Ik heb nooit een ponytijd gehad en haal dit dus nu in! Het is een 17 jarige schimmelmerrie en we rijden buiten en zijn sinds kort ook lid van de club waar we gaan dressuren. In principe niet voor wedstrijden maar gewoon voor het plezier en om de pony lekker los te houden.
. Ik vind het ras echt geweldig, we hebben nog een connemara op stal en ik ben behoorlijk besmet geraakt ondertussen! Zo erg dat ik na mijn paard ook een connemara wil.
En jammer van des stop op het balkje. Is dan toch een kwestie van kilometers maken, en heel veel zien. Gelukkig was ze niet de enige die het kennelijk een enge hindernis vond.
dus sowieso respect voor alle springers
. Als er een boomstam ergens ligt in het bos, no problem, maar stel je voor dat er een paardetende balk in de bak ligt. Dan KAN je toch helemaal niet meer lopen, laat staan blij kijken.

. Deze merrie-kop heeft ze trouwens met alles wat stom is hahaha.
Erover heen is niet zo eng.
. In het begin kreeg ik haar nog wel over huppeltjes heen. Nu ga ik het niet eens proberen als iemand in de bak aan het springen is, dan word ik alleen maar chagerijnig omdat ze dan echt fullblown-merrie-modus aan heeft dan

)

wilma84 schreef:Saams, ik wil je toch een keer zeggen dat ik het bewonderenswaardig vindt hoe jij op alle mogelijke manieren probeert om je pony te helpen. Netjes!