Hoeveel denk jij dan ongeveer? Anderen zitten rond de 4000,-...
Nou dat weet ik eigenlijk niet, tis maar net wat de gek er voor geeft,ga dr eerst lekker op rijden en proberen haar zo hoog mogelijk te laten komen. Vindt het ook niet zo belangrijk nu ,ga dr toch niet verkopen. Krijg wel heel veel leuke reacties.
2 Victor Ruin 1.86 24-03-2002 Ingeschreven bij het KWPN stamboek V. Guidam V. daarvan Quidam De Revel M. Nicolien V. daarvan is Belisar.M. van Nicolien is Evelien. Een erg lief paard met humor.Moet nog veel leren,heefd bij vorige eigenaar een halfjaar stil gestaan,dus nu zijn we alles weer aan het oppakken hij si nog wel wat lompjes maar dat verandert met de dag wat beter,ook op hem hebben beginners gezeten.Hij beseft nog niet zo goed wie er op zijn rug zit omdat het gewoon een grote goedzak is.Nog niet gestart. Hij is erg leergierig.En wil graag voor je werken. Hij denkt een beetje voor je tijdens het rijden.Hij is niet gemeen.Als ik aan het rijden ben op die kleinere pony word hij boos en gaat dan bij het hek schooien van ik wil ook rijden!vergeet me niet!
Sydney, ruin, 9 jaar, Kimberley x Darwin x Volckmar x Grandioso, Z2 gestart maar nog geen wp. Z1 haalde die goede punten. Springt goede wissels. Super braaf in de omgang, enorm werkwillig, maar kan kijkerig zijn en daardoor niet geschikt voor beginners. Zeer braaf op stal en makkelijk op de trailer en bij de hoefsmid enz. Kan ook erg goed springen en vind dit ook echt leuk en ook buitenritjes doen we vaak. Goede stap en galop, redelijke draf.
Sydney: 12.500, mits ie goed is op de foto's. Je geeft zelf ookal aan dat hij een redelijke/mindere draf heeft. Daarnaast is ie niet Z2 geklasseerd, niet gekeurd nog en niet gemakkelijk. Ik denk dat prijzen, zoals 15/20+ absoluut niet reeël zijn!
Laatst bijgewerkt door Somebody_ op 30-07-08 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt
KWPN Tuigpaard JonkerxHarald genaamd Tess. Braaf paard heel rank gebouwd, moeilijk dik te krijgen. Loopt momenteel M2+19 winst. De stap is een mindere gang want wegens de lange benen soms een ongelijke pas in de stap. Draf en Galop zijn sterk! Alle knoppen voor het Z zitten er wel op. Loopt ook voor de wagen in enkel- twee- en vierspan. Buiten ook zeer braaf. Niet voor iedereen de makkelijkste.
Roxy Utopia, KWPN merrie, 10 jaar v. Ferro, m. Pretendent Geen wedstrijdclassificatie, wel interessant voor fokken. Goede bewegingen, kan heel goed springen en heeft veel temperament.