Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Picassox schreef:Over Picasso:
XxSultanxX: Sultan is een leuke kruising, en zeker een mooie hoogte. Ook voor jou om er op door te groeien. Persoonlijk spreekt hij mij wat minder aan in z'n vertoning (begrijp me niet verkeerd!), maar z'n koppie is wel ontzettend leuk!
€1800,-
€1000,-
Picassox schreef:Picasso
veel aanleg voor dressuur & endurance & ook zeker voor WESTERN! Hij maakt nu al snelle sliding stops, kan ontzettend snel reageren en bewegen, een werkelijk waar enorm uithoudingsvermogen en doorzettingsvermogen, kent beginselen Spaanse pas, buiging. Kan al een beetje aan de teugel lopen, en het wordt wel een ideaal sportpaardje,
size]
Zillahx schreef:Picassox schreef:Picasso
veel aanleg voor dressuur & endurance & ook zeker voor WESTERN! Hij maakt nu al snelle sliding stops, kan ontzettend snel reageren en bewegen, een werkelijk waar enorm uithoudingsvermogen en doorzettingsvermogen, kent beginselen Spaanse pas, buiging. Kan al een beetje aan de teugel lopen, en het wordt wel een ideaal sportpaardje,
size]
Ik wil hier even op reageren, niet om flauw te doen maar omdat het me op valt dat je nogal vaak dingen hier op bokt plaatst die helemaal niet waar zijn! ik vind dat je in een taxatie topic geen dingen neer moet gaan zetten die niet kloppen anders klopt de taxatie ook niet. Waar je dat vandaan haalt van aanleg voor western snap ik niet helemaal. Ten eerste vind ik het helemaal geen type ervoor, en een beetje raar dat je zegt dat hij al een sliding stop kent terwijl dit niet waar is. Laatste paar foto's waar hij nagevelijk loopt is met mijn zus erop, heb je wel toestemming gevraagd om die te plaatsen?
jackgirl schreef:dames zullen we weer ontopic gaan ....
paardefreak schreef:Picassox ze is wel een zuivere kwpn. maar is vroeger betje verwaarloost...(als manege paard) en ze was ook niet egt vriendelijk(je aanvallen in de stal enz) dat is nu wel gestopt![]()
hier foto van vroeger
armyhorse schreef:Hoe heet je paardje dan ?