wkoekoek schreef:Hillie Bandringa is weer thuis KM, het is nu wel veilig genoeg om contact op te nemen![]()
Hahaha Ok dan, ik ga vanavond nog schrijven, zal k fotowtje erbij doen???
Vanmiddag weer lekker gereden... en wat deed ie t weer fantastisch
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mackie schreef:bedoelde je niet die die dure merrie? Orchide hendrika? Dat was een blauwschimmel, hele mooie merrie, werd toen verkocht voor 133.000,- gulden als 2-jarige. Ze stond toen bij Bas Crebas toen ze verkocht werd. Heeft daarna nooit meer wat spectaculairs vetoond
.....
Hij was zo lief!! Ik heb lekker met hem gesjokt door het bos
Op de heenweg ging het nog wel, maar op de terugweg was hij veel te druk! Ik heb daarom op de terugweg alleen maar gestapt, want anders hang ik alleen maar aan zijn mond en dat wil ik niet. Normaal stapt hij dan aan een lang teugeltje en nu moest ik hem zelfs in stap inhouden en toen liep ie nog te dribbelen
Ze kon hem 'niet houden'. Maria had er wat van gezegd, want ze had bijna niet losgereden en het paard is ongetraind! Voor het zelfde geld was hij hartstikke vast komen te staan.
Hij ging steeds harder en toen kon ik hem niet meer stoppen, zei ze. maar dan laat ze hem dus eerst al snelheid maken, terwijl ik tegen haar had gezegd dat ze langzaam met hem moet draven om hem rustig te houden.
Ik heb heel duidelijk tegen haar gezegd dat hij best een stukje mag galoppperen, maar dat ze als ze gaat draven langzaam moet draven.
, maar je moet hem wel rustig houden en dan kan je er een klein kind mee weg sturen. Ik denk als ik hem nou weer een week zou rijden, dan is ie hartstikke lief en kan je alles weer aan een lang teugeltje, maar ja.... die tijd heb ik nou eenmaal niet
Ik moet hem delen met anderen. iets wat ik liever niet doe, maar anders staat hij de hele week niks te doen. Die arme Mores
ruitje schreef:Hebbes,paardje heette Nigthmare (nachtmerrie dus) ...was ook van Count Of Holland.Beestje heeft nooit echt iets gedaan geloof ik,dus het is niet zo raar als jullie hem niet kennen.Misschien kent Prom hem(als echte Nootdorpgangster
)
(en toen was het ook over
) promptertje schreef:Ja, was die niet van Jan Schokker? Heeft volgens mij nog een koers gewonnen ook(en toen was het ook over
)
....dat hij gewonnen heeft zou ik niet meer weten
(toen was ik nog niet zo oud,ik vond het al knap dat ik dit nog op kon halen
)
...maarja,ik vraag me af of ik een geschikt iemand kan vinden en dan denk ik dat ze misschien toch beter af is met 2 dagen vrij
Inderdaad nooit meer wat van gehoord. Maar nu zit ik te twijfelen, was dat geen odette??
Ik ben zelf niet heen geweest, maar heb alles via mobiele telefoon gevolgd. TTP heeft een deel van de koers driedik gelopen, en haalde ze op het rechte eind in. Weer een overwinning
) gooide om zo niet geremd en gestuurd te kunnen worden. Dit was ook weer het laatste buitenritje dit jaar
.
.