Dravers zijn cool!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 19:17

wkoekoek schreef:
Hillie Bandringa is weer thuis KM, het is nu wel veilig genoeg om contact op te nemen Knipoog

Hahaha Ok dan, ik ga vanavond nog schrijven, zal k fotowtje erbij doen???

Vanmiddag weer lekker gereden... en wat deed ie t weer fantastisch

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 19:40

Mackie schreef:
bedoelde je niet die die dure merrie? Orchide hendrika? Dat was een blauwschimmel, hele mooie merrie, werd toen verkocht voor 133.000,- gulden als 2-jarige. Ze stond toen bij Bas Crebas toen ze verkocht werd. Heeft daarna nooit meer wat spectaculairs vetoond

Nee,op de een of andere manier ben ik ervan overtuigd dat het een N'tje was......Maarja,misschien zie ik wel spoken Schijnheilig .....

trouwens,aardig bedrag voor een 2 jarige Scheve mond

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 19:43

Hebbes,paardje heette Nigthmare (nachtmerrie dus Knipoog ) ...was ook van Count Of Holland.Beestje heeft nooit echt iets gedaan geloof ik,dus het is niet zo raar als jullie hem niet kennen.Misschien kent Prom hem(als echte Nootdorpgangster Knipoog )

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 19:58

nee, die ken ik dus niet.

Ja, was echt een belachelijk bedrag en dan verdiend ze ook nog eens niets! Is een zusje van Romeo Beemd

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 20:12

Ik heb vanmiddag eindelijk weer eens lekker gereden met Morespeed. Lachen Hij was zo lief!! Ik heb lekker met hem gesjokt door het bos *LOL*

Gister heb ik hem ook gereden en toen was ie niet te hanteren! Op de heenweg ging het nog wel, maar op de terugweg was hij veel te druk! Ik heb daarom op de terugweg alleen maar gestapt, want anders hang ik alleen maar aan zijn mond en dat wil ik niet. Normaal stapt hij dan aan een lang teugeltje en nu moest ik hem zelfs in stap inhouden en toen liep ie nog te dribbelen Boos!

Nou had ik gehoord van Maria dat ze die dag ervoor mijn bijrijdster over de baan had zien gaan 2 rondjes achter elkaar in 1.25 ongeveer. Bloos! Ze kon hem 'niet houden'. Maria had er wat van gezegd, want ze had bijna niet losgereden en het paard is ongetraind! Voor het zelfde geld was hij hartstikke vast komen te staan. Hij ging steeds harder en toen kon ik hem niet meer stoppen, zei ze. maar dan laat ze hem dus eerst al snelheid maken, terwijl ik tegen haar had gezegd dat ze langzaam met hem moet draven om hem rustig te houden.

Een week eerder had iemand haar al ook al een paar keer hard voorbij zien komen. Dat kan toch niet! Ik heb heel duidelijk tegen haar gezegd dat hij best een stukje mag galoppperen, maar dat ze als ze gaat draven langzaam moet draven.

Mores is een heel lief paard Bloos , maar je moet hem wel rustig houden en dan kan je er een klein kind mee weg sturen. Ik denk als ik hem nou weer een week zou rijden, dan is ie hartstikke lief en kan je alles weer aan een lang teugeltje, maar ja.... die tijd heb ik nou eenmaal niet Verdrietig

Blijkt wel weer dat rijpaardmensen niet altijd met dravers om kunnen gaan

Soms baal ik wel eens dat ik Mores gekocht heb. ik kan hem niet alle aandacht geven die hij verdiend Huilen Ik moet hem delen met anderen. iets wat ik liever niet doe, maar anders staat hij de hele week niks te doen. Die arme Mores Verdrietig

Gelukkig duurt mijn studie niet Mores zijn hele leven Tong uitsteken

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 20:23

ruitje schreef:
Hebbes,paardje heette Nigthmare (nachtmerrie dus Knipoog ) ...was ook van Count Of Holland.Beestje heeft nooit echt iets gedaan geloof ik,dus het is niet zo raar als jullie hem niet kennen.Misschien kent Prom hem(als echte Nootdorpgangster Knipoog )

Ja, was die niet van Jan Schokker? Heeft volgens mij nog een koers gewonnen ook Bloos! (en toen was het ook over *LOL* )

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 20:28

ach jemig... nou k zit toch net ff te ver om er ff heen te rijden... Ik kom snel een Keer met KM hoor mackie

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 20:28

Ik denk ook niet dat ik haar hou, de bijrijdster dus.... ze zit nog in haar proeftijd

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 20:29

ja, dan gaan we samen rijden

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 20:52

dat gaan we zeker doen.. haha is wel vet, zal me vriend s lief aankijken en natuurlijk ook n trailer regelen

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 21:19

promptertje schreef:
Ja, was die niet van Jan Schokker? Heeft volgens mij nog een koers gewonnen ook Bloos! (en toen was het ook over *LOL* )

Ik weet alleen nog maar dat hij achteraan liep te sjouwen Scheve mond ....dat hij gewonnen heeft zou ik niet meer weten Haha! (toen was ik nog niet zo oud,ik vond het al knap dat ik dit nog op kon halen Haha! )

Volgens de bankzitters hier was hij idd van Jan Schokker Lachen

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 21:21

Mackie,ik wil misschien ook een verzorgster voor Rhythm zoeken,op donderdag en vrijdag heb ik gewoon GEEN tijd en vandaag liep ze weer wat stijf,ze moet eigenlijk elke dag bewegen,gelukkig staat ze nog 3 uur per dag buiten Lachen ...maarja,ik vraag me af of ik een geschikt iemand kan vinden en dan denk ik dat ze misschien toch beter af is met 2 dagen vrij Bloos

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 21:45

succes met zoeken van bijrijdster.... ik hoef er gelukkig geen een....

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 22:06

eey ik zie jullie t over een Nightmare hebben... er is ook een Nightmare Meadow... van cobra lobell... of hebben jullie t over die...? hebben jullie fotos van NM?

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 22:28

hebben er van jullie nog paardne gelopen in wolvega?

ik was niet mee rebecca was 6 lees ik net, via sms.

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 23:04

Dat is niet zo mooi als je zo'n bijrijdster hebt maar idd niet iedereen is geschikt om een draver te rijden.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 23:15

Ik moet er niet aan denken, een bijrijdster , één keer met Danny langs de buitenbak rijden als daar een paard in staat en ik zie ze nooit meer terug Schijnheilig

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 23:18

Dan kan je de auto wel pakken om ze te gaan zoeken Bloos!
Is hij dan zo erg als hij paarden ziet Bloos!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 23:21

Orchide Hendrika ken ik ook wel, die stond bij bas op stal toen ofir daar ook stond. net een pony, klein en schimmel, bijna appeloosa achtig Verward Inderdaad nooit meer wat van gehoord. Maar nu zit ik te twijfelen, was dat geen odette??

Goed nieuws verder Haha! Ik ben zelf niet heen geweest, maar heb alles via mobiele telefoon gevolgd. TTP heeft een deel van de koers driedik gelopen, en haalde ze op het rechte eind in. Weer een overwinning OK dan!

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 23:22

gefeliciteerd wkoekoek

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 23:25

Gefeliciteerd... ik ga nu maar is bedenken wat ik moet gaan schrijven Slapen slaap alleen bijna

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 23:41

jockeygirl schreef:
Dan kan je de auto wel pakken om ze te gaan zoeken Bloos!
Is hij dan zo erg als hij paarden ziet Bloos!

Zij (Danny heet eigenlijk Daniëlle S) is inderdaad wat "apart" in de buurt van andere paarden, ruitje kan je daar wel meer over vertellen, zodat je weet dat ik niet overdrijf Haha!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 23:42

wkoekoek schreef:
Goed nieuws verder Haha! Ik ben zelf niet heen geweest, maar heb alles via mobiele telefoon gevolgd. TTP heeft een deel van de koers driedik gelopen, en haalde ze op het rechte eind in. Weer een overwinning OK dan!

Wendy, super, gefeliciteerd OK dan! !

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 00:27

nou... toch maar gedaan... de brief gaat morgen weg... heb de meadow fokkers geschreven, anderhalf a4tje vol... jemig heb lamme arm zeg.. heb ook even 2 fotos erbij gedaan... nu maar hopen op een reactie

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 11:56

Misschien een vreemd stukje dat ik hier ga schrijven, maar het moet er even uit en ik moet er even wat meer informatie over inwinnen.
Racer is altijd al snel geweest, maar in de training leek hij te langzaam. Zo is hij bij mij gekomen. Ik kon heerlijk met hem buitenrijden, hij wilde nooit te hard, ik kon prima in de bak rijden, dressuur kan hij ontzettend leuk, tot een tijd terug. Hij is onzettend sterk geworden qua spieren, het is echt een bink, en gebruikt ze helaas dan ook.
Buitenrijden doe ik bijna niet meer, omdat hij altijd maar doordramd, hij is niet te houden en niet te sturen. Zoals gisteren denk ik joh, laat ik even naar het strand gaan om uit te waaien. Mocht hij daar rennen tot hij niet meer kon, 10 minuten later kon hij er weer tegenaan? Ik heb de hele terug weggestapt omdat hij zn kop naar beneden (jawel beneden Verward ) gooide om zo niet geremd en gestuurd te kunnen worden. Dit was ook weer het laatste buitenritje dit jaar Scheve mond .
Met de dressuur heeft hij nu al meerdere malen bewezen dat hij meer in zich heeft, maar om daar op dat punt te komen ben ik helemaal zat. Ik moet eerst 3 kwartier galopperen en daar allemaal verschillende tempo's in gooien, figuren rijden en onzettend vechten, om hem zo de laatste 10 minuten voor elkaar te hebben Scheve mond .
Ik heb er gewoon geen zin meer in zo, ik heb geen kracht meer, ik zit 's avonds met knallende spierpijn in mijn bovenarmen, ik heb er gewoon genoeg van.
Nu kwam mijn vader met een idee, het was meer als een grapje bedoeld volgens mij, dat hij nu misschien strek genoeg zou zijn voor de baan, dat hij liever wil rennen dan rijden? Daar ben ik toch over gaan denken, en het zou natuurlijk wel kunnen, hoe kom ik daarachter?
Ik wil hem niet verkopen, dus moeten we iets gaan doen wat hij leuk vind, we weten alleen nog niet wat Clown