Hier is de rechtergalop ook het moeilijkst, zit gelukkig wel vooruitgang in.
Even een baalmomentje hier.. sullie had een soort bultje/gezwel/wrat achtig iets. Was opzich geen probleem moest in de gaten houden of het niet enorm zou gaan groeien. Nu is met scheren een paar weken geleden het bultje waarschijnlijk open gegaan en sindsdien ging het niet meer dicht.. dus afgelopen dinsdag het plekje toch weglaten snijden. En helaas is het sinds vanmiddag ineens hardstikke dik en ontstoken. Vanavond dus maar antbiotica opgehaald bij de veearts.. hij heeft er best wel last van, dus hoop dat de antibiotica snel aanslaat…

Ik had hiervoor geen ervaring met volbloeden, maar wat een verademing na kwpners gewend te zijn. Kan t zo gek niet bedenken en ik kan t doen met sullie. Afgelopen zomer bijvoorbeeld, kinderfeestje naast de bak met springkussen, niks aan de hand. Dat is wel wat anders dan mijn vorige paard die wegsprong als er onverwachts een fietser langskwam haha. Tis wel een paard met karakter en een eigen mening, maar dat maakt m juist zo leuk. We rijden nog niet de sterren van de hemel maar we kunnen wel lekker van alles wat, dan weer een crossles, dan dressuur of lekker buiten rijden.

duidelijk liefde op het eerste zicht
Hij stond vast in de stalgang en ik was net even uit zicht om zijn eten te halen en op dat onbewaakt moment heeft hij zichzelf losgemaakt en hing er plots weer een stuk vel los aan zijn hoofd. Gelukkig een kleinere plek dan de vorige keer. Op advies van de studenten Dierengeneeskunde op stal heb ik er een dikke klodder honingzalf op gedaan.