Ervaring connemara pony's.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:44

EK19 schreef:
Marrit13 schreef:
Als er mooie foto's uit mijn camera komen rollen, mogen jullie deze ook gebruiken natuurlijk (krijg ik dan korting op een Connemara? _O- ) denk dat de 15de wel lukt Eline! :j En Loenen hou ik ook vrij, das buiten bij de schaapskooi toch? Sowieso een mooie wedstrijd.

Change jij hebt toch springkanonnen? :))

Leuk Marrit! Van mij krijg je korting haha. Heb nog een dochter van Ben te koop! Wordt dit jaar 4. Super braaf onder het zadel. Kent alleen stap draf galop en halthouden, heb maar 10keer opgezeten ofzo! Donkere valk/bruin. Vind niks eng. Alleen ik heb er niks mee :o

Ja is inderdaad op de schaapskooi! !

Ik ben nog steeds aan het sparen voor Meallan.... :')

Punz

Re: Ervaring connemara pony's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 10:29

EK19:
Gááf! Pb me even je mobiel. Dan neem ik contact met je op, ok?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 15:01

Klinkt goed!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 18:14

Ben je een hengstenmens, Eline? Ik vrees dat mijn spaarpot ook nog niet toereikend genoeg is _O- en een wat ouder paard is beter voor me denk ik.

Ben nu al benieuwd naar eventuele filmpjes! +:)+ buitenseizoen komt er weer aan, heerlijk! Was vanochtend ook lekker in het zonnetje.

EK19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 19:51

Marrit13 schreef:
Ben je een hengstenmens, Eline? Ik vrees dat mijn spaarpot ook nog niet toereikend genoeg is _O- en een wat ouder paard is beter voor me denk ik.

Ben nu al benieuwd naar eventuele filmpjes! +:)+ buitenseizoen komt er weer aan, heerlijk! Was vanochtend ook lekker in het zonnetje.

Haha ja stiekem wel een beetje. Heb vroeger wel merries gehad en gereden hoor. Maar de hengsten bevallen me veel beter!! Plus het feit dat eigenlijk niemand kan tippen aan Ben haha. Nee ik ben niet moeilijk wat voor geslacht, maar voorkeur voor hensgten stiekem wel. Rijd op het moment ook een kwpnmerrie voor iemand maar wanneer die hengstig is hebben we vaak mot! Mevrouw wil gewoon echt niet dan. En dat is behoorlijk vervelend en vooral wanneer ze je dan laat vallen in een proef haha.

Ja het was heerlijk. Heb heerlijk kunnen rijden en de dikke dekens weer verwisseld voor een slag dunnere! Wanneer het morgenmiddag echt zo lekker is als ze voorspellen, dan mogen ze een middagje in hun naakie in de wei staan!lekker vitamientjes opdoen :)

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 23:33

Heerlijke pony! <3
Ik vind die voorpluk echt heel schattig :')

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 23:36

Schapendoes is het. :))

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 00:35

Wat een gave foto's, heerlijke Penny-pony <3

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 01:12

Héérlijke foto's!!
Ze nooit meer in een linkje zetten hoor.. Zulke foto's mogen wat mij betreft best direct van het scherm af knallen!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 08:56

Amen Punz! Wat een lieve oogopslag heeft ze <3 En rijden gaat ook snel vooruit zo te zien! Die foto dat ze om het hoekje gluurt :')

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:51

Nog maar even van het scherm af laten knallen dan maar???? O:)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wortel? :')
Afbeelding

Doos.
Afbeelding

Alias druktemaker. <<)
Afbeelding

Stukkie bij beetje komt het aan elkaar.
Afbeelding
Afbeelding

Galopje. *\o/*
Afbeelding

MAMAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!! IK WIL OP DE PONY. >;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

:')
Afbeelding
Afbeelding

En waar loert ze dan naar.......nou graag een emmer water.
Anders zuipt ze uit de emmer met sop. :roll:
Afbeelding

Weekend ritueel.....wassen.
Afbeelding

Fino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 11:18

Dit willen wij ook....

We zijn nog steeds op zoek. In Urk was wel weer een pony, maar zonder papier (wel uit Ierland). Ook nog even naar New Forest-pony's gekeken, maar het robuuste van de Connemara spreekt toch wel heel erg voor zich. Past denk ik ook wel bij de Fries en Shetlander die er ook zijn. Misschien morgen kijken bij een handelaar in Overijssel.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 11:28

Fino schreef:
Dit willen wij ook....

We zijn nog steeds op zoek. In Urk was wel weer een pony, maar zonder papier (wel uit Ierland). Ook nog even naar New Forest-pony's gekeken, maar het robuuste van de Connemara spreekt toch wel heel erg voor zich. Past denk ik ook wel bij de Fries en Shetlander die er ook zijn. Misschien morgen kijken bij een handelaar in Overijssel.

Wat voor een Con zoek je precies?

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 11:33

Rustig blijven zoeken Fino!
Ik ben wel benieuwd welke handelaar in Overijssel je bedoelt. Ik woon in Overijssel maar ik ken er hier geen die Connemara's verkoopt geloof ik.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 11:37

In Wijhe heb je er een, weet alleen niet of dat in Overijssel ligt :')

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 12:34

Oh ja natuurlijk, die ken ik ook wel. :D

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 13:09

Urk had een schimmel en bruine nu he? Wijhe ken ik ook (ok "kennen" van mp :') ) die had laatst ook 2 staan.

Had Tieks niets kunnen vinden in Ierland?

Fino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 18:15

Nee, Tieks had nu geen super, superbrave. Want die zoeken wij dus Change, voor een lange meid van acht jaar (die wat voorzichtig is). Voorkeur voor merrie en liefst geen schimmel (maar vooruit daar hebben we ons al bij neergelegd dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken).

Inderdaad in Wijhe.

EK19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 18:32

Fino schreef:
Nee, Tieks had nu geen super, superbrave. Want die zoeken wij dus Change, voor een lange meid van acht jaar (die wat voorzichtig is). Voorkeur voor merrie en liefst geen schimmel (maar vooruit daar hebben we ons al bij neergelegd dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken).

Inderdaad in Wijhe.

Maakt het uit hoe oud de merrie is? Durft het meisje wel ondanks je voorzichtig is??

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 18:38

Tieks krijgt binnenkort nieuwe toch?

Vandaag even weer een keer wat anders dan de kleine pony's!
Afbeelding

Maar natuurlijk ook nog de connies gereden! :D
Afbeelding

Fino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 20:14

Ze durft wel EK. Maar moet gewoon ook nog veel leren, o.a. net wat sneller zijn, of net wat handiger.
Ze rijdt nu ook wel eens even op de Friese merrie, maar dat vind ik niet geschikt voor zo'n jong meisje (die is tenslotte ook flink wat hoger en ronder). De shetlander gaat ook prima, maar die is bijna te klein en zoals een echte shetlander nogal vlug.
We zoeken dus vooral een hele brave pony (leeftijd is niet heel erg belangrijk).

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 20:51

Helemaal goed SkyMarian!! Wat een prachtig, prachtig, prachtig hoofd heeft jouw pony zeg! Echt schitterend!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 21:03

Balen Fino dat je nog niks hebt gevonden. Aan de andere kant liever iets langer wachten dan een pony in huis halen die niet aan jullie vraag voldoet. :)

Thanks Punz. :o

Vandaag echt heerlijk in het zonnetje gereden. Galop begint ze steeds beter te snappen....het gaspedaal ook. Gekke duts ging nog even vrolijk met 4 voetjes van de vloer. :')
En nu heb ik een zwarte. Ze heeft vanmiddag heerlijk in de paddock gestaan zonder deken.

Oh en we hebben een nieuwe auto gekocht. En laat daar nou heel toevallig ( O:) ) een karretje achter kunnen om een pluispony te vervoeren. <<)

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 21:15

Citaat:
En laat daar nou heel toevallig ( O:) ) een karretje achter kunnen om een pluispony te vervoeren. <<)
:D :D Héél fijn geregeld!!

Het was hier vandaag wasdag. Heb Punzels staart ontdaan van de modder van afgelopen weken.
En eehhh.... Ik had eer van mijn werk zullen we maar zeggen.. :o

Afbeelding

:D :D :D :D :D :D