Klein duiveltje was vandaag toch wel lief voor me met binnenzetten hiero. Ik was haar halster kwijt.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Ze kijkt wel erg ontdeugend haha

Natuurlijk hou ik Brenda dan zelfs ook nog vast, zou niet willen dat er ongelukken gebeuren.
Vijf grote kiepwagens vol! Ben wel blij dat het weg is, kunnen we gelijk weer met een nieuwe mesthoop beginnen

en dekt vrijwel dagelijks een van de merries.. (er staan 3 merries, waarvan 1 bijna jaarling, en 1 zeer onderdanige ruin). Gelukkig hebben de andere eigenaren er geen problemen mee, zolang hij het niet probeert bij de jaarling. Ondertussen heeft hij zichzelf wel lelijk verstapt op de wei vermoed ik, want hij is nu al 1,5 week niet regelmatig in draf (voorbenen). Ik kijk het nog een paar dagen aan, en anders moet de DA erbij komen. Hopelijk valt het mee. Wel jammer, want we waren net lekker bezig met opbouwen om in het bos te rijden. Hierbij nog wat fijne plaatjes. 

Weet het al een tijdje, dus inmiddels ook besloten om mn handen (bijna) helemaal van haar af
.
wauw... wat ontwikkeld dat beestje zich prachtig. Helemaal verliefd! Gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend?
Ze was niet van mij, maar van de staleigenaren. Hier hadden we een mondelinge
). Maar ik neem het de
Ik kan nog een extra maandje van haar genieten, ze gaat toch pas in september weg in plaats van augustus. Mn broertje sleur ik binnenkort nog even mee zodat hij nog wat foto's kan maken ter herinnering. Zou inderdaad heel leuk zijn als ik haar nog een beetje kan volgen! Ik denk het alleen niet, degene die haar overneemt heeft ook al een konik haha
Dus tenzij een van jullie er nog een bijneemt...

!