Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Heet dat arme dier serieus Frankenstein?![]()
Netforce schreef:Persoonlijk zou ik er eerder 6000 a 7000€ voor over hebben gezien de afstamming, vader is Voice is en de moeder een oldenburger met l2 dressuur
Vulina schreef:Ik vind de moederlijn van Franco eerlijk gezegd minder interessant. L2 dressuur is niet wat bij mij onder de 'sportgenen' valt, verder ook geen predicaten aan de moederskant, behalve van de vaders zoals bij de meeste GGK KWPNers..
Wel vind ik het een aansprekend dier.. Hij is nog jong, maar ik denk dat je met €5000,- wel heel eind komt.
fokfanaat schreef:Ik vind voor een ruin het papier totaal niet belangrijk, hij heeft zijn kleur mee, als hij gewoon fijn beweegt iets van 5000, het dubbele als hij extra kan lopen.
Kimmutjuh89 schreef:Terwijl de moederlijn het belangrijkst is. De merrie zelf wordt idd niet in de sport of keuringen uitgebracht omdat de fokkers daar niet de tijd voor hebben, maar wordt puur voor de fokkerij gebruikt. Maar ze heeft een hele interessante lijn waar op keuringen voornamelijk naar gekeken zou worden.