Welk ras denken jullie dat Oriska is? Ze is een 22jarige merrie, mooi gebouwd (vind ik toch), D-pony, valkkleurig, super goede springer. Van karakter is ze geen knuffel/aandacht paardje, maar wil wel graag voor je werken (als je respect hebt voor haar tenminste), is koppig en heeft haar eigen gedachte/willetje over alles.
Als ze verhaart is ze wel voor de helft wit het zijn haar onderste haren die wit zijn, dus ze verliest bijna geen valkkleurige haren. Tijdens de rui vind iedereen haar de lelijkste pony die ze ooit gezien hebben (hoor je op wedstrijd) en in de zomer zeggen ze 'kijk wat een mooie pony!'
Imke1998
Geplaatst: 07-12-12 22:43
ik vind je paard wel iets hebben van een connemara pony, maar dat kan ook aan mij liggen. mooi paard trouwens.
Froos
Geplaatst: 08-12-12 12:37
wat denken jullie dat Amber is? 1.52m, 5 jaar en is goed in dressuur, normale en elegante bouw. Helaas geen hele foto..
@Froos, Dit topic is bedoeld voor mensen die niet weten watvoor ras hun paard/pony is
Froos
Geplaatst: 09-12-12 11:29
Ooh, grapje haha. Verkeerd gelezen
Have
Geplaatst: 11-12-12 19:00
@froos,
Ik denk dat het een new forest pony of een Kwpn-er is.
Loei
Geplaatst: 15-12-12 14:50
Heei mensen! ik en mijn vriendin trainen nu al bijna een halfjaartje een pony.
Ze heet luna, is een merrie en 7 jaar, maar de eigenaar weet zelf niet wat voor ras het is. Ze is nu een halfjaar onder het zadel. Is onder zadel ontzettend pittig, maar als je dr eenmaal goed hebt, dan is het een schat. Ze wil wel graag voor je werken, als ze eenmaal weet wie de baas is. In de stal en wei is ze erg aanhankelijk, ze komt vrolijk galloperend naar ons toe als ze ons ziet. Ook erg nieuwschierig! Pakt graag borstels, en knabbeld aan de raarste dingen!
Wie kan ons helpen met haar ras? Dit was 3 weken geleden, lekker in dr wintervacht!
Dit is Britney mijn lieveling op de manege ik denk dat er misschien wel Welsh inzit. Ze is bovendien een goede springster. En niet al te groot een B-C pony denk ik.
oke, ik weet echt helemaal niks van hem, toen hij nog in zn moeders buik zat was zn moeder bij de slacht terecht gekomen (met hem dus nog in de buik) toen is die moeder gered en kwam er plotseling ook nog een veulentje!
hij is echt super knuffelig, en meteen van af de 1e x dat ik bij hem ik de wei liep liep hij achter me aan. op zijn draf ben ik echt helemaal verliefd! die strekt ie zo mooi uit!
olivia
Geplaatst: 23-12-12 17:36
dit is onze pony mila . we hebben haar nu een half jaar maar weten niet wat haar afstamming is we hebben alles al voorbij horen komen zoals, fjord, shetlander, trekpaard, ijslander, cob . ze is heel erg breed gebouwd en lijkt op een trekpaard in het klein ze is ongbv 1.25 hoog maar heel breed en groot hoofd ze heeft van dekjes maat full hoofdstel is maat cob en bit tussen de 11.5 cm en 12 cm http://www.mijnalbum.nl/Foto-TXUWHLDE.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-4YS3FNQ3.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-664R68X7.jpg