Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

als je ze maar weer snel onder controle hebt.
omdat je zei dat je vaak alleen reed.

Dat heb ik nog niet eerder gehoord dat je moeder op het veulentje heeft gelegen.. en waarom komt het bij trekpaarden wel vaker voor en niet bij een ander ras? Dit omdat ze wat lomper zijn ofz? Aah dit vind ik echt heel vervelend om te horen..
Veel plezier met deze knappe man en hoe mag hij gaan heten?
succes morgen 
Fotograferen is een andere hobby van mij, dus leuk te combineren! Hierbij een paar foto's van de dames en heer 

en wat grappig dat dit hem wel is die ik te koop heb zien staan. Foto's zou leuk zijn om hem te zien ontwikkelen! Jaa ik ben ook in het bezit van een Vlaams paard! Sinds 8 maanden nu. Hij heet Ulano en wordt 12 mei 2 jaar en meet nu bijna 1,76
(ben benieuwd hoe groot hij gaat worden) na dik een jaar oud is hij geruind. Mijn ervaring met dit ras is in één woord GEWELDIG! Ze zijn lief af en toe nog wel eens pittig (niet een lomp trekpaard zeg maar) ze zijn groot, de vriendelijke reuzen, erg leergierig en volgzaam. Ik heb ook sinds een paar maanden 1x per maand grondwerk les met hem, en dat is zo super! Hij is erg volgzaam leert snel en is er aan mij gehecht wij hebben een hele fijne band al samen
Werken vanaf de grond samen met je paard geeft echt een super streke band, respect en vertrouwen. Ook wandelen we erg veel en soms ook wel dik 1,5uur
zo leert hij al veel van verkeerd wat er buiten allemaal gebeurt en kan gebeuren ect ect. Foto's kun je zien heb er laatst hier nog 1 van hem geplaats, maar hier nog een paar van mijn knapperd:

)