Thnx, die andere super Leliaardpony mag woensdag nog even oefenen voor de Regio.
Leliaardje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-11 23:32
Hou op hou op: ik word al helemaal zenuwachtig voor volgende week!! Wij gaan maandag nog naar de springles en daarna lekker dressuurmatig nog aan het werk. En dan op naar het echte werk in Brummen .
Ik ben dit weekend naar de Utrechtse Heuvelrug geweest. Bij de fokker van ons hondje. Daar stonden ook 2 connemara's en volgens mij kennen jullie die van het ONCK. Stien en Ko, moeders en zoon. Heerlijk genoten van bosritjes met poown en hond!
Wat houdt dat regio precies in? Moet wel heel spannend zijn als ik jullie zo begrijp !
Leliaardje
Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-11 16:24
Yv, bedoel je Cheroline en Reaction? Beide grote valken? Heb je dan een Rhodesian Ridgeback of fokken ze nog andere honden?
De Regiokampioenschappen zijn nou ook weer niet zo heel belangrijk, maar Bar en ik zijn wel zenuwpezen . Maar het is natuurlijk altijd leuk om hoog te eindigen op een kampioenschap en voor Mark en Easter extra spannend: als zij hoog eindigen mogen ze naar de Nederlandse Kampioenschappen en dat is dan natuurlijk wel erg gaaf. Voor Giga en Laurie is die mogelijkheid er niet omdat ze B springen. Maar we zien wel hoe het gaat: het is al leuk dat we geselecteerd zijn en er heen mogen .
Yv_
Geplaatst: 07-08-11 16:30
Geloof het wel ja, want Jolan had het over de officiele naam Reaction! Klopt, valken met die prachtige lichte ogen! Ik ben op pad geweest met hun bijrijdster, Emma. Heel erg leuk . Hier een fotootje van de 2 mannekes.
Klopt ja . Onze Shaka hebben we vorig jaar helaas in moeten laten slapen (kwam ook bij Jolan vandaan) en sinds een paar weken hebben we weer een nieuwe stuiterbal in huis . (link van Sjaak zn topic met foto's staat in mijn profiel en foto van Badu ook, helemaal onderaan.)
Oh, nou dat is hartstikke gaaf zeg! Zeker wel iets om zenuwachtig voor ze zijn! Mark rijdt hem op die kampioenschappen? Heel veel succes alvast!
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 07-08-11 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt
xJitske
Geplaatst: 07-08-11 16:31
Ah wat een leuke foto Yv_
Yesorno
Geplaatst: 07-08-11 16:51
Ik vond het ook harstikke gezellig, en ook leuk om de omgeving te laten zien Yvonne! De pony's konden wel goed met elkaar opschieten! Lieve foto
Pinkellady
Geplaatst: 08-08-11 09:19
Jebs, hiero! Prachtige paarden alleen jammer dat ze niet super vaak voorkomen.
Leliaardje
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-11 10:13
Yv, ik heb alweer heel lang geleden ook een keer bij hen gereden met Brimstone en het karretje. Heerlijke omgeving!! (en erg gezellig natuurlijk )
Oh, echt waar? Leuk zeg! Heerlijke omgeving, dat zeker! Wij hebben "alleen" strand en polder, dus dan is bos zooo geweldig! En ook echt een aanrader, die B&B. Ik heb echt genoten! Moon werd bij hun in de paddock gezet, ging hartstikke goed. Ze zijn niet echt vriendjes geworden, maar ze doogden elkaar goed, dus ik was helemaal happy. Heerlijk, zo'n uitzicht op je poown vanuit het huisje!
Het was een schimmel, genaamd Easter Spooky, ik reed hem toen hij 23 was. Helaas heb ik maar 1 of 2 jaar van hem kunnen genieten omdat hij helaas overleed..
DennisXXL
Geplaatst: 29-06-12 20:56
Ik heb een superlieve connemara nomad of Hazelfield, een volle broer van Irishoy of hazelfield. Heeft iemand Ook nog een hazelfield pony?,???
Leliaardje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-12 23:22
Hallo Dennis,
Wij hebben Gipsy Girl of Hazelfield en dit jaar zijn er twee veulens van Irish Boy geboren bij ons.
Brittneyx
Geplaatst: 13-07-12 18:20
hallo allemaal, ik spring hier even binnen! (mag ik? ) ik heb een connemarapaard van 6 jaar oud hij heet Picasso v/d Java http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-X7Y73N3M.jpg ik spring met hem 80cm op jumping zijn vader is 1m42 groot en zijn mama is 1m48 hij is uitgegroeid tot een paard van 1m56 dus is hij niet echt uitgezet het is een smal paardje met een kleine galop groetjes !
Leliaardje
Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-12 21:33
Hallo Brittneyx. Dat is een grote!! Meestal zijn ze juist breed, maar die van jou heeft dat in hoogte omgezet .
Dat is Giga van de Leliaard. Een 11-jarige merrie bij ons gefokt. Ik heb er dressuur mee gereden en rij nu nog buitenritjes, de jongedame op de foto rijdt SGW, springen en dressuur met haar.