Voor mij even geen rijden de afgelopen 2 dagen met die mooie weer:( voet zwaar gekneusd! Pijn zakt af, ga morgen weer poging wagen tot rijden en anders maar zonder beugels rijden
Nee had afgelopen maandag les en dit keer voor het eerst int donker met die 3jarige Bretton Woods. 1e 3 kwartier ging heel goed. En vervolgens schrikt ze, jumpt een aantal keren goed op zij en ging der van tussen. Dus ik dacht, daar lig ik dan zo ( hing helemaal naar rechts) wonderbaarlijk kunnen herstellen en kunnen blijven zitten. Links de beugel kwijt maar met mn rechtervoet helemaal verstrikt geraakt en wss dus verdraaid in dr beugel. 2e les met ander paard gereden en kon niet meer steunen in de beugel. Bij thuis komst mega ei op mn enkel en buitenkant van de voet niet meer kunnen staan. Gelukkig werk ik voor podologen en is mijn baas een echografist dus even gevraagd alle botjes en pezen na te kijken. Gelukkig alles heel en concludeerde hij dat het zwaar gekneusd was.... fijn.... geef mij toch maar connemara's!
Ik kan niet wachten tot ik weer verder kan trainen met Jack, het ging net zo lekker. Zit van ellende foto's en filmpies van afgelopen zomer te bekijken en heb meteen maar even een collage gemaakt van onze springkunsten.
.....
Heb mijn hoofd er maar wel afgeknipt want je ziet me gewoon denken: eerst gaan we er vol goede moed op af, maar door een fout van mij komt hij niet goed uit en springt hij er als een debiel over heen. Ik kijk alsof er een vogel op mijn kop heeft gescheten en Jack denkt: 'goh, ik heb de balk nu al aangetikt, laat ik hem er dan maar goed aftrappen!'
Curly leuke foto zo over die balkjes, dat doet hij braaf zo te zien. Melody nam van de week alle drie de balken in 1 sprong!!!!! Malle pony, haha
Leuk die collage tribunals, volgende x toch je hoofd laten zitten hoor
Marrit13
Geplaatst: 10-12-15 10:10
Ai Eline, dat is heel pijnlijk! Maar top dat je bent blijven zitten en fijn dat je voetenkennis op je werk hebt Moet je hem omhoog houden? Die KWPN is die van jezelf?
Ik vind het een knappe sprong hoor Tribunals, ik zou het echt niet durven.
Mooi dat Rosie haar been dunner is. En dan nu ook duimen dat de deken heel blijft
Doel is idd wel ONCK! En de keuring lijkt me ook best leuk, maar ik heb daar niet echt iets te zoeken, Lloyd is niet echt keuringsmateriaal vind ik
Nee Eric heeft het gedaan, broer van Robert! Alhoewel Robert dit graag gedaan had denk ik hahaha Ja duurt wel een tijdje ben ik bang, maar druk aan het smeren met VSM en kon er vanmorgen al beetje op staan
Marrit; nee is van klanten! Heel gaaf beest, en ik denk op ten duur ook echt voor het zware werk. Alleen veel bloed dus veel geduld hebben
Hoelang mag je nog niet rijden dan Tri? Gaat het wel beter met je kaak??
Marrit; waarom keuringsmateriaal tijdens ONCK??? Gewoon gaan, lol hebben en genieten!!! Dat is ook mijn doelstelling elk jaar! Kijk er altijd naar uit, leef er helemaal naar toe. Nu mooi al vrij gevraagd!
Nu nog 4 of 5 weken niet en daarna rustig opbouwen.. Duurt me allemaal veel te lang, ik was van plan om in de winter te gaan starten maat dat wordt m ook niet nu.
ONCK lijkt me retespannend maar stiekem toch ook wel erg leuk
JeaDH
Geplaatst: 10-12-15 12:32
Inmiddels alweer een sessie gehad met pony lief SM? Lastig dit soort acties, paard van mijn dochter kan ook zo doen. 100 keer braaf en dan ineens....Die steigert daarbij, echt vervelend als ze zo onberekenbaar zijn. Toch word het zo langzamerhand beter maar helemaal overgaan zal het (bij Eddie) nooit denk ik. Het heeft te maken met zijn karakter en wij denken dat hij het een en ander heeft meegemaakt.
Balkjes draven is goed om de beentjes te stretchen dat doet Karel mooi!
Hopelijk knapt Rosies been vanzelf op, hoe is het met de droes bij jullie op stal?
Leuke foto's Tribunals, hopelijk zit je snel weer in het zadel.
Beterschap EK.
Ik hoop aankomend jaar ook aanwezig te zijn op het ONCK, stel me voor dat het hetzelfde is als de NF sportdag en dat was altijd super leuk!
Nee nog geen rondje gehad. Wilde er gisteren op, maar had vanaf 4 uur 's nachts niet meer geslapen. Bij haar is het deels onervarenheid, deels karakter en deels mijn karakter. Zij wordt verder niet echt onberekenbaar. 1 + 1 = 2 bij haar. Reageer ik voor een 9 dan krijg ik ook wel 10 voor mijn kiezen. Oftewel zij doet iets en de uitkomst hangt er vanaf hoe ik er mee omga. Meestal goed. En van de week had ik het geduld thuisgelaten. Dan is het drama. Beetje afhankelijk hoe het vandaag loopt ga ik er vanavond weer op.
Alexandra_x
Geplaatst: 10-12-15 15:48
Succes vanavond Sky en beterschap EK!
Leuke fotos komen er weer voorbij ik ben gister lekker naar het strand geweest. Heb zelfs in de zee een foto gemaakt, vond ik best heldhaftig want 1 verkeerde beweging en mn telefoon zou in het water vallen