Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Punz schreef:Darkcrystal: het van Haeringen instituut is in ieder geval een zeer gerenommeerd instituut mbt genetica.
Zie voor rasbepaling:https://www.vhlgenetics.com/Webshop/Testdetails/tabid/258/ProdID/375/Language/nl-NL/Rasbepaling_Gemengd_Ras.aspx
Edit: vrees alleen dat het niet heel goedkoop zal zijn...........
Gefeliciteerd met de mooie punten

Bosco moet sowieso 3 keer per jaar (ik ga hem deze zomer ook scheren omdat hij ook in de zomer een pak haar heeft en er last van heeft) en Larry 2 keer. Het wordt een beetje te gek om dan telkens zoveel geld uit te geven terwijl we het zelf ook kunnen doen. Ik ben benieuwd.
, lijkt er nog niet beter op te worden. Echter loopt ze wel redelijk vind ik, hoogstens wat kort en stijf maar zeker niet kreupel. Net de zadelmaker gebeld, echter is het wel belangrijk dat ik kan rijden. Het is niet lang maar hij wilt wel zien hoe het zadel licht onder der bewegingen. Ik denk namelijk dat mijn boom weer iets breder word (vulling moet sowieso bijgevuld worden). Dus eigenlijk wil ik wel heel graag dat hij komt maar ik wil niet mijn paard teveel belasten.

t is gebeurt met braaf rondjes rijden, we willen nu wel een beetje meer, zoals buiging in zijn hals, maar oh wat vindt meneer dat moeilijk!!! En als rechtsom het kwartje valt is dat linksom niet vanzelfsprekend en als dan linksom ook lukt, is hij het rechtsom alweer vergeten

) dus ik heb geen problemen met pony's. Heb bij Curly2day op een C-pony gereden en dat kon echt prima.
Leuk dat je het hem wat moeilijker maakt. Emmy7 schreef:Ik zou ook de afspraak verzetten, het is niet leuk, maar wel beter denk ik. Je wilt toch dat de zadelmaker een goed beeld krijgt.
Vandaag zelf melody een half uur greden, pffff ik was moe maar hij ookt is gebeurt met braaf rondjes rijden, we willen nu wel een beetje meer, zoals buiging in zijn hals, maar oh wat vindt meneer dat moeilijk!!! En als rechtsom het kwartje valt is dat linksom niet vanzelfsprekend en als dan linksom ook lukt, is hij het rechtsom alweer vergeten
en als het kwartje (soms een zak vol) gevallen is laat hij het maar al te graag zien