Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

..
. Inmiddels speelt het al ruim twee weken, en vandaag is het 'eindelijk' officieel bevestigd door de DA dat het droes is. Echter heeft Rosie nergens last van, geen koorts en geen snot. Maar heb ook het idee dat ze niet helemaal fit is, vorige week sprong ze al de bak uit. En de keer dat ik daarna wilde longeren wilde ze niet in draf en continu omdraaien en tegenover mij blijven staan. Als ik der dan in draf kreeg, der oren plat en heel boos aandraven
Punz schreef:Muurp: misschien een gast half uurtje op Jou ?? ( als Eline het daar mee eens is, en het niet stoort in haar planning met Jou??)
Dan zou ik op Punz kunnen lessen. Maar in dat geval gaat het niet op heel korte termijn zijn, maar ergens januari, februari?
Heb nog niet een vaste locatie in gedachten. Hier in de buurt (omgeving Zelhem als het ware) kan ik een bekende vragen of ik daar terecht kan. Anders wordt het zoeken naar een wat centralere locatie.
C2D:
Na het gesprek wel fijn kunnen rijden? Orenfoto ziet er in ieder geval heel fijn uit!
leuk hoor! Kan dd manege in Luttenberg vragen, is redelijk centraal voor mensen die mee willen doen? Gaaf als jullie er voor open staan!
)
?
ik was er gisteren even helemaal klaar mee, dus uit voorzorg maar geen tv geïnstalleerd en meneer de koerier leeft nog hoor!
de tijd gaat sneller dan gedacht, zal vanavond even contact opnemen voor poging 2, ahum...
maar weet niet of ik dat durf
Bang dat ik de nieuwe knopjes van Eline niet kan vinden haha.
Naar is dat altijd. Sterkte en hopelijk ontspringt Rosie de dan.
). De Shetlanders stonden los langs de bak, er stond ineens een groot trekpaard op het stukje waar de Shetten altijd staan, een vrij dominant paard ín de bak en veel bezigheid op het erf. Om erin te komen moesten we dus ook nog langs de losse Shetters, en kon ik mijn normale opstapbankje niet gebruiken (ja Eline, ik kom zsm dat verrekte krukje ophalen
) dus moest via een heel laag opstapje. Feest dus
Hij was kijkerig en niet bij de les (mijn fout) maar hij is dan wel echt heel braaf en niet springerig of schrikkerig/rennerig. UIteindelijk beide kanten om kwam hij netjes naar beneden en vond deze angsthaas het wel genoeg
Marrit13 schreef:Heksje gaat voor officieel starten begin 2016 lees ik?![]()
Of poetsen en paard weer terugzetten op de wei hahaha! Hij begint inderdaad wel meer los te laten, en hij loopt actiever. De betere bak helpt enorm! Ik zal de foto's van vorige week trouwens uploaden dit weekend, leuk beenwerk heeft ie daarop
Nu is hij actief, en zakt beter: dan stap 3, stelling/buiging.
Welkom en uiteraard horen we/ ik heel graag wat voor een conniepony je gekocht hebt.