Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rianneke schreef:Dit vind ik een moeilijke mede door de bloedlijn en de foto's... Wat zit er nog meer achter? En heb je toevallig nog betere draffoto's?
Tot nu toe 5000 euro
Pebblesther schreef:En mag ik vragen waarom je Sjapoer niet zo'n fijne bloedlijn vind?
Jade15 schreef:fokken vaak afwijkingen in de achterbenen door, verder een leuk dier Sjapoer OX
She's the one tussen de 5000 en 6000,
Samuel 4500
Felicity 25.000
Rianneke schreef:Dit vind ik een moeilijke mede door de bloedlijn en de foto's... Wat zit er nog meer achter? En heb je toevallig nog betere draffoto's?
Tot nu toe 5000 euro
cathyvans schreef:Wat een raar topic.....Hoe kun je in hemelsnaam een paard taxeren van een foto???? Het kan een prachtige actie-foto zijn van een paard wat in werkelijk zo krom als een banaan is, of afgekeurd op foto's, of een werkweigeraar..of een Z paard die dat na vele dorpswedstrijdjes eindelijk geworden is...
En dan zijn er ook nog mensen die serieus boos worden of echt gevleid zijn ???
Kom op Bokkers, jullie weten wel beter toch?!
Pebblesther schreef:Rianneke: wat vind je van de draffoto van mijn paard (zie bovenaan deze pagina). Veranderd dat nog iets aan je taxatie?
Pebblesther schreef:Maar het is toch wel leuk om zo eens te kijken wat een ander voor jou paard zou geven.
cathyvans schreef:En als ik dan zonder je paard ooit gezien te hebben vanaf de foto 8000 zeg? Ben je dan nog blijer?!
Ik blijf het echt heel raar vinden...