met mijn tinker gaat het momenteel ook goed nou maar hopen dat het zo blijft !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mamauba schreef:Dit is de link naar een deel van de foto's die ik heb gemaakt (ik hoop dat het lukt).
www.mijnalbum.nl/Album=KIFAD7XM
. Kun je doen bij bewerken en dan toevoegen (vul in het aantal foto's dat je toe wil voegen).
en ze zijn snel zichtbaar...
maar heb niet zo'n spectaculaire
grid schreef:mamauba schreef:Dit is de link naar een deel van de foto's die ik heb gemaakt (ik hoop dat het lukt).
Ik kan ze zien![]()
Maaruh je kunt al je foto's best in 1 album plaatsen hoor. Kun je doen bij bewerken en dan toevoegen (vul in het aantal foto's dat je toe wil voegen).
Er past heel veel MB op dus zit niet snel volen ze zijn snel zichtbaar...
Ik zal de mijne vanavond ook uploadenmaar heb niet zo'n spectaculaire
mamauba schreef:Dit is de link naar een deel van de foto's die ik heb gemaakt (ik hoop dat het lukt).
Fleury schreef:We hebben wel mensen van bokt gezien en ik weet ook dat ik er heel veel gezien heb en waar ik niets tegen durfde te zeggen.
In die groep waren volgens mij wendy_kila
Mariska_28
Esmee_27
Ehm verder kom ik niet![]()

mamauba schreef:mamauba schreef:Dit is de link naar een deel van de foto's die ik heb gemaakt (ik hoop dat het lukt).
Ze staan in verschillende albums. Totaal ongeveer 235 stuks.

)
herkende haar eerst bijna niet)
grid schreef:
kun je de link naar het 2e album ook plaatsen ?!![]()
Mijne komen vanavond hopelijk
Ik weet trouwens niet wie ik allemaal van bokt gezien heb![]()
In ieder geval jeanette (en ook aangesproken)
Dania --> die herkende mij van de NTSkeuring in Uden (herkende haar eerst bijna niet)
een boel mensen bij Maestro gezien--> te veel om aan te spreken![]()
Verder Dobbel bij Lonan gezien, maar die was toen druk bezig![]()
en verder
)
Vasthi schreef:Wat een ontzettend schattig veulentje!!!! Meer Fergus foto's graag, ben nu al verliefd