Anora schreef:Is het misschien een draver x arabier ofzo
dacht ik dus ook
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anora schreef:Is het misschien een draver x arabier ofzo
Kinee_ schreef:Heej
Ik vroeg me al een hele tijd af wat voor ras deze mooie ruin is! Hij heet Muis en hij is 7 jaar! Maar zijn ras is totaal onbekend! De een zegt een Welshje de ander zegt Welsh K de ander zegt dat er wel een arabiertje inzit etc.!!! Wat zouden Jullie denken
In de zomer word hij lichtgrijs/wit (In de winter donkergrijs)
Dat zie je heel goed op de foto hieronder :"
Nou zien jullie iets? Reageer dan alsjeblieftZou ik heel lief vinden
Kus,
Kine
Skroderijs schreef:hey
wat voor ras denken jullie dat dit is ik zou het zelf echt niet weten ze komen 2 jaar geleden van de paardenmarkt vandaan en het zijn 2 zussen van elkaar
ze hebben beide een aalstreep
groetjes
Joy schreef:Hallo allemaal, ik zou graag willen weten wat voor kruising Joy is. Joy staat op de manege waar ik rijd en ik ben helemaal gek op haar!
Ik weet iig dat ze half Fries is, maar de andere helft weet ik niet zeker. Ik zat te denken aan KWPN omdat ze van die lange benen heeft (helaas geen foto van haar helemaal). Maar ik heb er eigenlijk totaal geen verstand van verder, het was gewoon een gokje.
Ze is dus bruin met zwarte manen, een vrij dikke bos. Lange benen en een leuk hoofdje al zeg ik het zelf.
Dit is haar:
Misschien dat jullie iets aan haar karakter enzo kunnen afleiden nog; Ze is vrij pittig met rijden en ook in stal is ze niet bepaald een knuffeldier. Ze houdt wel van knuffelen hoor maar je moet rustig aan doen en niet te lang tutten zeg maar. Ook denk ik dat ze heel gevoelig is voor de stemmingen van mensen, als je haar positief benadert is er vaak niets aan de hand maar als je haar benadert met een idee van 'gadver ik moet op Joy' dan wil ze nog wel eens happen of weglopen en bokken met opstijgen. Ze zit echt heel erg lekker, en ze loopt ontiegelijk snel.
Nou ik hoop dat jullie t weten!
Chestnut schreef:Ik denk die van JustBepr0ud een New-Forest.
En Santos, mijn pony dan?
Santos is een dappere pony van 1.43m. Tegen paarden is ze vrij agressief en als ze iets echt niet wil kan ze dat ook zijn tegen mensen. Als ze boos is gaat zo ook steigeren e.d. Santos schrikt eigenlijk nooit ergens van, doet alles zo (met mij dan, soms is ze wat eenkennig).
_channiej_ schreef:
Weet iemand misschien het ras van dit paard?
Het is een ruin en ongeveer 1.60M hoog.
Ik denk zelf aan KWPN maarja kan er goed naast zitten