Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat leuk dat je volgend jaar dressuur gaat beginnen, veel succes paljaslaura! 

Vlak voor ik hem kocht is hij een aantal keren verhuisd en veel afgevallen door de stress want hij was ook heel schraal toen ik hij hier kwam, maar die info had ik toen nog niet.

Sille55 schreef:Wat leuk dat je op een stal met meerdere Ieren staat Bottles! Mooi wat een goede passende stal voor effect op het paard heeft he.
Ziet er goed uit egnie! Gaaf hoofdstel ook!

had even in je topic gekeken, is hij echt al 22? Dat zou je hem zo niet geven!
mooie rooie van Egnie en stoere Skinny! Hij ziet er goed uit Sille. Flinke jongen, met zo’n enorm lieve blik. 
helaas is het geen Irish Draught, maar een Irish sport Horse. Wel nog bij een ID gekeken maar die ging aan onze neus voorbij. Maar deze is toch wel echt heel erg leuk! Hij is een stuk kleiner dan we zochten, maar eigenlijk voor mij het perfecte maatje! Onze andere Ier heeft hem ook al goedgekeurd

ik ben helemaal verliefd! Hij is 6 jaar, 1.64m groot en poepiebraaf! Zijn afstamming weet ik niet uit mn hoofd.. hij heeft een fantastisch karakter, lekker koel maar met rijden wel lekker voorwaarts. Staat super aan de hulpen en kan heerlijk springen. Heeft in Ierland gejaagd en dat gaan wij ook met hem doen, heel benieuwd hoe hij dat gaat doen!! Hopelijk dan net zo nuchter als op stal!
), ze speelt niet echt ofzo. En als ze dan aan het werk gaat dan is ze AAN AAN AAN. Nog wel braaf hoor, maar ze zit zo stikvol energie