Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
vanaf hier gaan we steeds een heel klein stapje verder..

we doen niet aan nieuwkomers.

Ot voor het eerst L2 gestart. 202 en 200 pnt en 2e en 3e prijs
. Wel super leuk natuurlijk. Hij heeft een hoog aaigehalte, ze beginnen ook direct te aaien altijd. Niet dat Ot daar problemen mee heeft

haha wel grappig dat ze niet doorhebben dat jullie bij elkaar horen, kan je veel te weten komen wat ze nou echt denken.. als ze tegen jou praten zeggen mensen toch vaak andere dingen, want het is maar een koudbloed..... 

Ik heb haar leren kennen bij Marja de Bruijn (waar velen van jullie je paard gevonden hebben volgens mij....!) toen ze nog maar een paar maand oud was en was meteen verliefd. Marja zei dat ze haar niet ging verkopen, ze had het veulen aan de moeder beloofd - maargoed, ik had geen plek dus heb het opzij GEPROBEERD te zetten. Kreeg het niet voor elkaar. Was meteen al een mega klik! Nu ik samen met Jesse sinds kort een eigen stal huur viel alles op zijn plek en was er ook plek voor Rede, met Marja overlegd en die had zelf ook al gezien dat het wel goed zat... dus zo gezegd, zo gedaan, Rede opgehaald en nu in het bezit van een échte fuchs én mijn eerste merrie ooit!
, en heb echt onwijs mooie fuchsen voorbij zien komen. Wat ongelofelijk leuk dat er zoveel interesse in het ras is!!!