Marrit13 schreef:En dan over op paarden?
Dat is wel het plan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marrit13 schreef:Vind L ook al eng. B ook eigenlijk
Mochten er mensen redelijk dicht in de buurt van mij (Dieren) starten, ik wil best eens komen fotograferen! Heb een nieuw toestel (teveel knopjes) en die moet getest worden. Natuurlijk kostenloos, aangezien de resultaten nog af te wachten zijn
Marrit13 schreef:SkyMarian: is dat om haar op je eigen naam te zetten, zo'n paspoort meneer die langskomt?
Change, leuk zeg! Heerlijk buitenritjes, dat mis ik toch het meeste nu ik paardloos benNou Eline, als je eens in de buurt moet starten, laat maar weten!
![]()
Inderdaad veel Connemara's hier in midden Gld
kitobeer schreef:nou Punz ik ben vorig weekend bij EK 19 haar buurvrouw een bezoekje gaan brengen . Connemara's en akita's . Als ik nog eens plannen heb om die richting uit te gaan kom ik bij jou ook een bezoekje brengen. Neem ik een B&B en kunnen we gezellig socializen .
Punz schreef:EK19: ik zou je graag een keer (laten) filmen. Lijkt me mooi promotie materiaal ( moet je uiteraard wel de sterren van de hemel rijden![]()
![]()
)
Zou je daar voor voelen?
( en even serieus: zou je echt graag een keer laten filmen, en natuurlijk kun je dan zelf eerst kijken om te zeggen of je het ok vind dat we er wat mee doen.)
Marrit13 schreef:Als er mooie foto's uit mijn camera komen rollen, mogen jullie deze ook gebruiken natuurlijk (krijg ik dan korting op een Connemara?) denk dat de 15de wel lukt Eline!
En Loenen hou ik ook vrij, das buiten bij de schaapskooi toch? Sowieso een mooie wedstrijd.
Change jij hebt toch springkanonnen?