Okee, maar dan fok je ook wel met een doel. Beb benieuwd wat erut gaat komen! Komt het veulen wel in aanmerking voor in een stamboek?
Dat is een leuk idee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
astritos schreef:Hey, ik heb mijn paard verkocht!
Mijn dochter is nu een half jaar oud, en als ze oud genoeg is en pony's nog steeds zo leuk vind als nu ..........
Dan komt eindelijk mijn lang gekoesterde wens in vervulling en gaan we voor een connemara kijken!!!!!
Citaat:Wij hadden vandaag CH met Koss, arme pony wat een vieze hitte..
Eerst B springen, met losspringen ging Mark er nog af omdat Koss niet uitkwam op de oxer en er middenin landde. Even een kruisje voor het vertrouwen en toen weer de oxer zonder probleem. Ook in de ring ging hij mooi rond, wat een toppertje is het toch.![]()
Het was een parcours direct op stijl en Mark was 5e.
Toen ff op de trailer gezet.
's Middags eerst dressuur,proef ging redelijk en het commentaar vd jury konden we ons helemaal in vinden. Precies 180 dus 1e wp in de L1 binnen.![]()
Daarna voor de 1x L springen, Koss was inmiddels al best moe maar er was te weinig tijd om eerst nog a te zadelen en eigenlijk teveel om erop te blijven, zo lastig altijd met dat springen.
Ik ging ervan uit dat hij wel flink wat balken zou laten vallen door de vermoeidheid maar het werden er maar 2. Net teveel voor een wp dus maar we waren toch heel tevreden. Koss sprong ook die L heel makkelijk rond, geen enkele twijfel!