Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Emmy7 schreef:Melody had vanmorgen net onder zijn oor helemaal dik en warm en nu nog steeds en ik mag er ook niet aankomen, zo sneu. Hopelijk is het morgen wat dunner en anders da er even bij. Gatsie, ben er helemaal naar van. Geen wondje te zien, verder geen klieren opgezet, bah!!
Inmiddels heeft ze de zijwaartse hulp door en o.a. de keertwending om de voorhand maakt dat ze fijn rekt en strekt in haar lijf. Aan het einde nog een poging gedaan voor een keertwending om de achterhand. Was nog niet eens een hele slechte poging.

) in de smiezen had hoe haar te corrigeren sprong ze met 4 poten als een katje van de grond.
. Mijn zus die kindloos is maar wel paarden heeft zei tegen mij, maar goed dat ik alleen paarden heb anders was mn hart op. Waarop ik zei: kinderen kunnen met een paar jaar zeggen wat ze dwars zit, bij een paard moet je maar raden hoe het zit...........Niet dat ik me daarom nooit zorgen maak om mijn kinderen maar toch.....

[ITP] Na regen komt...

Zaterdag wordt ze dan weer in de binnenbak gereden door EK. Die is zo mooi met haar aan het werk nu, daar ga ik even niet tussen zitten!
)
Afhankelijk van de datum uiteraard.