Hier zowel de connemara's als de nrps ér (1.54 x x en 1.60) onder 195 staan, Kareltje zou wellicht 1 maat kleiner kunnen maar ik heb liever ietsje ruimer dan te krap.
Jups zelfde merk. Outdoordeken past perfect in deze maat. Onderdeken lijkt aan de voorkant veel hoger aan te sluiten wat ten koste gaat van de pastvorm aan de achterkant.
Voor de niet facebook gangers hier even een kopie van mijn statusupdate vandaag: Tja... dan heb je een vooruit rijdster die je pony regelmatig rijdt.. Is het gevolg dat je zelf waarschijnlijk een cursus "doorzitten voor experts" moet gaan volgen om op je eigen pony te kunnen blijven zitten..
Joh... wat gaat die pony lópen!!!!!!
#Diehadiknietzienaankomen #Helemaaltevreden
En mijn reactie op EK's "wooeehoooee" (In reactie op bovenstaande): Je had er bij moeten zijn Eline! Zo gaaf!! Enne... die middendraf ( die ik niet bedoelde, maar die hij wel deed toen ik hem op de diagonaal zette) .... waaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ( die ga ik never nie uitzitten nie...... )
Kortom: ZOOOOOOOOOO Gaaf gereden vanmiddag!! Wat gaat die pony sjóuwen ( met grote dank aan EK natuurlijk!)
Punzeltje gaat fijn!!! Nog een jonge pony natuurlijk, en nu even op momenten wat moeite met ontspannen, maar zij is nu ook in handen van een zekere amazone EK... en ook dat gaat super!
JeaDH
Geplaatst: 25-11-15 23:06
Heerlijk Punz dat klinkt alsof je enorm aan het genieten bent! Wat een lieve foto van Larry
Marrit13
Geplaatst: 25-11-15 23:21
Larry en Punz was idd sprekend Donkey uit Shrek Toen kon je al weten dat ze zo groot zou uitgroeien
Ik lees mee maar heb het druk op werk en studie dus post wat minder. Vandaag súper gereden, er zijn foto's die zal ik tzt posten. 1 alvast...
Ierse humor all over the place.. Ik heb letterlijk mn handschoen tandje voor tandje uit zijn mond moeten pulken ("mine")
Complete halstertouwen (écht... en dat duurt láng voor dat je dat er weer uit hebt...), mouwen, dekens...ALLES wat maar binnen bereik ligt en kauwbaar is....
Absoluut geweldige foto overigens. Zijn blik vooral
Marrit13
Geplaatst: 25-11-15 23:38
Bij poetsen en opzadelen leg ik bijna altijd een handdoek neer: mag hij daar mee spelen Anders idd: touw, borstels, tas, mouw, dekens...