ponyparadijs schreef:lianne125 schreef:ik heb haar vorig jaar voor de keuring gedaan omdat dit mij geadviseerd werd... notabene door ponyparadijs zelf!! helaas was dit hele evenement naar binnen geplaatst. ze had veel last van spanning. maar John Maarse bracht haar voor en verwachtte zeker een eerste plek en 1e premie. hij vond haar zeer correct. en die heeft er toch wel aardig verstand van lijkt mij. maargoed ik hecht daar niet zo veel waarde aan. meer aan de sportkwaliteiten van de merrie. en die heeft ze absoluut.
Wat heeft dat met mijn taxatie te maken?
Ik zeg nog steeds dat IK (persoonlijk) er maar 3000 euro voor zou betalen.
Dat komt omdat ze een tweede premie heeft gehaald oip de keuring.
En M loopt En dus niet zoals jij zegt Z. Iedereen kan wel zeggen dat zijn haar paard pony klaar is voor de Z.
IK kijk naar sportprestaties.
Inderdaad ik ben het wel met je eens ponyparadijs. Het is een taxatietopic en het is maar net wat jij er voor geeft en als dat €3000 is moet Lianne dat ook respecteren.
Persoonlijk heb ik Liannes pony €4750 geschat en dat basseer ik op het feit dat we destijd onze E-pony verkocht hebben voor € 2750 en die was L1 dressuur, en B springen, had onbekende ouders en was 10 jaar oud en verder geen premies gehaald of op een keuring uitgebracht.
Achteraf gezien denk ik toch dat ik Felicity van Bokshout taxeer op € 4500 aangezien ze niet in het springen is uitgebracht.
Zijn er nog mensen die mijn paard willen taxeren?