nathalie16 schreef:@ liinDseyy rond de E 4500-,
ga ik in mee
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nathalie16 schreef:@ liinDseyy rond de E 4500-,
Marijkeeee schreef:Justarman schreef:* en dat zegt een springmuts..?! goh je bent wel van alle markten thuis he?!
whahahja maar me zus is meer dressuur (allround eigenlijks maar ze krijgt meer dressuurpaarden aangeboden)
@nathalie16: en wat denk je van mijn paarden ?? staan een paar pagina's terug zoek ze wel ff op
onderaan op pagina 21
nathalie16 schreef:jah maar goede pony's kunnen ook aardig wat opbrengen, teminste mijn d-pony's wel, maar e is toch iets minder, dus rond de 8000 is denk wel het max indd
Justarman schreef:nathalie16 schreef:jah maar goede pony's kunnen ook aardig wat opbrengen, teminste mijn d-pony's wel, maar e is toch iets minder, dus rond de 8000 is denk wel het max indd
ik vind 8.000 ook aardig wat hoor
_Wieke_ schreef:Dan denk ik dat we haar voor een goeie prijs hebben gekocht, het ging de vorige eigenaren toch niet om de winst ofzo, enkel een goed tehuis was belangrijk. Ze hebben veel kijkers gehad maar iedereen afgewezen, en gelukkig mij niet, want Lookie was precies wat ik zocht!En inderdaad, een E-pony is minder waard dan een D pony, maar een D pony was eigelijk al redelijk aan de kleine kant, iig over 2 jaar wel, en van een A pony naar een paard vind ik wel een hele grote stap, vandaar dus ook dat het een E-pony was geworden. Verder zit er een goeie springlijn achter en wordt ze vlgend jaar gedekt, waar dus hopelijk een goed springpaard uit komt. we hebben er 6500 voor uitgegeven incl kn dressuur zadel, kieffer hoofdstel met swarofski frontriem en winterdeken van een goed merk. Dit alles maakt max 6000 voor de pony.