Dravers zijn cool!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 22:18

Mooie koers
TTP was mee om te werken, en hij huppelde weer vrolijk over de baan Haha! Hij loopt volgende week zaterdag al weer. Roelof won nog met Everloving. Moeilijk paard, maar vanaf de start de kop genomen en nog gewonnnen ook OK dan! Hij durfde zelfs de proppen er niet uit te trekken omdat ie bang was dat het paard in de pace of galop zou gaan Schijnheilig

Ik geloof dat het met Hillie Bandringa beter gaat.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 22:23

ik heb vandaag op een dravertje gereden Haha! precious meadow Haha! echt een heerlijk paardje Haha!
voor foto's pb me maar Tong uitsteken
maare iid DRAVERS ZIJN COOL!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 10:58

Gefeliciteerd Mackie Lachen !En wen,tof dat het weer zo goed gaat met TTP !Vandaag moet Twilight kwalificeren,ik ben zelf niet mee.Ik hoop dat hij het haald Lachen ...hij kan het echt wel,maar of hij het wil Knipoog !Het zal van zijn bui afhangen Knipoog !
Gister had ik een drukke dag Clown ,bounty,meadow,soulmate & rhythm gewerkt(rhythm en bounty losgegooit Lachen ) en 2 Vtjes tussen de lijnen gehad Lachen ...altijd lekker zo'n zaterdagje vol met dravers Lachen .Soulmate was mega druk,ben ik galop de bocht doorgegaan(onze bochten zijn ongeveer een kwart van de bochten in Alkmaar)....dus dat was een beetje eng Knipoog ....Verder nog roddels?Ik geloof het niet Haha! !
Behalve dat ik me afvraag waar Meerdijk nou blijft Knipoog

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 11:06

gefeliciteerd Mackie
whoekoek: leuk dat to the point het goed deed.
ruitje: zal leuk zijn als hij het haalt. zal duimen Knipoog lekker zo'n druk dagje vol met dravers.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:05

Devica schreef:
ik heb vandaag op een dravertje gereden Haha! precious meadow Haha! echt een heerlijk paardje Haha!
voor foto's pb me maar Tong uitsteken
maare iid DRAVERS ZIJN COOL!

indd dravers zijn echt cool....
leuk hoor weer een meadow erbij...

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 21:26

Hoe heeft Twilight gekwalied?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 22:59

Twilight heeft zich prima gekwalificeerd, ik heb het wel gezien Lachen. Bleef keurig doorgaan op de finish, en haalde het makkelijk Lachen.

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 09:03

o, mooi! Gefeliciteerd Ruitje!! Wat voor tijd liep ie?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 18:34

in de 22 als ik me niet vergis...

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 18:36

gefeliciteerd ruitje

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 20:03

mischien beetje offtopic maar moet t gewoon kwijt aan jullie: ik ehb vorige week voor iemand zn beesten gezorgd, omdat zij naar Polen ging om daar te kijken naar een paard. Ze is altijd aardig, maar sinds ze terug is... grrrrr... Ze doet heel sjagerijnig naar me... had hier op Bokt fotos gezet van dr haffies (had haflingervraagje bij RT)Moest ik ze er gelijk af halen... maar goed dat kan dus niet... ik ben dit helemaal niet van haar gewend.... zo raar sta er een beetje van te kijken Boos!

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 20:05

raar zeg dat ze zo vreemd doet, wel een beetje l*llug dat je geen foto's mocht plaatsen. misschien is er wat gebeurd toen ze in polen was, waar ze mee zit ofzo

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 20:25

Hoi,sorry late reactie Knipoog

Maargoed,iedereen weet het dus al Haha! !We hebben een koerspaard erbij Knipoog ...volgende week moet hij lopen,is even kijken of hij gaat snappen wat de bedoeling is.Dat snapt hij namelijk nog niet helemaal Haha! !Het is een grote kleuter Haha!

Verder keek ik net ff bij Rhythm naar binnen en ze had een dik been,dus ik ga nu even verplegen en kijken wat het is :| ....

Trouwens KM,ik zou het ook niet zo leuk vinden als iemand foto's van mijn paard zou neerzetten Verward

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:55

rebecca sprong over een paaltje zaterdag:(

nou ja volgende keer weer een kans.

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:59

never schreef:
hoi hoi

weten jullie ook wat over koersen en dravers uit duitsland te vertelen
ik ken namelijk aleen duitse paarden???
groetjes mirella

wij hebben ook duiters op stal gehad. Haha!

weet de namen zo een twee drie niet meer
alleen wasshington usa ofzo iets, die loopt ook koesren nou daar, en ook wel goede.

ben nog in berlijn geweest bij de derby daar!
wat een mega massa daar voor de finale!

prachtig om mee te maken OK dan! heb er ook foto's van

en er won een nederlander!! dat was ook nog wel erg leuk!! en ik heb er ook eens een gokje gewaagd.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 23:16

KindnessM schreef:
mischien beetje offtopic maar moet t gewoon kwijt aan jullie: ik ehb vorige week voor iemand zn beesten gezorgd, omdat zij naar Polen ging om daar te kijken naar een paard. Ze is altijd aardig, maar sinds ze terug is... grrrrr... Ze doet heel sjagerijnig naar me... had hier op Bokt fotos gezet van dr haffies (had haflingervraagje bij RT)Moest ik ze er gelijk af halen... maar goed dat kan dus niet... ik ben dit helemaal niet van haar gewend.... zo raar sta er een beetje van te kijken Boos!

Ok ik bedoel de dus niet dat ze naar een paard ging kijken daar maar naar een woning en wat ik er ook bij had moeten zetten s dat ze me toestemming had gegeven om de fotos te plaatsen...
maar heb ze laten verwijdere...

Kimmie1974

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 10:00

Ruitje schreef:
Citaat:
Behalve dat ik me afvraag waar Meerdijk nou blijft

Hee Ruitje, daar ben ik eindelijk weer een keer! Weinig gebokt de laatste tijd zoals je al gemerkt hebt Cool Echt onwijs druk met werken en studie en de paardjes natuurlijk. Daar komt nog bij dat onze Bea (Rita Schermer voor outsiders Haha! ) nog steeds van haar rust geniet, dus dan heb je automatisch minder te vertellen. Na haar koers op Duindigt, waar ze prima liep, was ze toch niet helemaal lekker. Ook het beenwerk speelde op, dus dan maar een maandje eerder aan de kant. Dus dat is nu alweer bijna 2 maanden vakantie en juffrouw begint zich weer te melden. Wat ons betreft mag ze nog even lekker buiten spelen, maar als ze heel erg druk wordt gaan we maar weer rustig aan beginnen.
Met mijn "ouwe" mannetje Henny gaat het lekker, woensdag hebben we weer les, want we waren de laatste tijd voornamelijk aan het harddraven, terwijl ik toch ook wel eens langzaam wil draven Haha! Dat zijn van die periodes zeg maar, de ene dag super lopen, de andere dag is ie een beetje bijdehand Schijnheilig . We gaan nu oefenen om dat wat constanter te krijgen.... Weet je zo weer genoeg ? Knipoog

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 15:45

Meerdijk schreef:
Ruitje schreef:

Hee Ruitje, daar ben ik eindelijk weer een keer! Weinig gebokt de laatste tijd zoals je al gemerkt hebt Cool Echt onwijs druk met werken en studie en de paardjes natuurlijk. Daar komt nog bij dat onze Bea (Rita Schermer voor outsiders Haha! ) nog steeds van haar rust geniet, dus dan heb je automatisch minder te vertellen. Na haar koers op Duindigt, waar ze prima liep, was ze toch niet helemaal lekker. Ook het beenwerk speelde op, dus dan maar een maandje eerder aan de kant. Dus dat is nu alweer bijna 2 maanden vakantie en juffrouw begint zich weer te melden. Wat ons betreft mag ze nog even lekker buiten spelen, maar als ze heel erg druk wordt gaan we maar weer rustig aan beginnen.
Met mijn "ouwe" mannetje Henny gaat het lekker, woensdag hebben we weer les, want we waren de laatste tijd voornamelijk aan het harddraven, terwijl ik toch ook wel eens langzaam wil draven Haha! Dat zijn van die periodes zeg maar, de ene dag super lopen, de andere dag is ie een beetje bijdehand Schijnheilig . We gaan nu oefenen om dat wat constanter te krijgen.... Weet je zo weer genoeg ? Knipoog

Ja Haha! !Leuk om weer eens wat te horen !Op de koers heb ik je ook niet meer gezien dus ik was wel nieuwsgierig Lachen !
Het kan toch helemaal geen kwaad om bea een maandje eerder rust te geven Lachen !Ze had het verdiend ook Knipoog !Ook leuk dat het nog goed gaat met Henny Haha! !Ik hoop dat hij tijdens de les niet zo hard gaat,anders word je lesgeefster zo misselijk van de rondjes Knipoog !Rij je eigenlijk dressuur of western?Of iets anders Clown ?

Kimmie1974

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 16:23

wij doen een poging tot recreatief dressuurrijden Verward zo omschrijf ik het denk ik wel goed ja. Overal een beetje van, af een toe een sprongetje, af en toe naar buiten, af en toe netjes door de bak en ook nog af en toe voor de sulky > vindt Hen nog zo leuk

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 19:41

6 DRN ABN AMRO Supertrio 18:10 uur

1 Son Amour - F. Gorter
2 Sir Jari - A.J. Mollema
3 Scott O'Hara - R.T. de Vlieger
4 Radja Jet - T.J. de Jong
5 Trafalgar - F.W. van der Blonk
6 Splendid Cunera - P.L.E. Wortel
7 Starlit Valley - C.F. Kamminga
8 Rocabar Broline - B.C.F. te Pas
9 San Marco - R.L. Pools
10 Sil de Landerije - J. Pool
11 To The Point - R.J.T. Maring
12 Orange Limburgia - Mw. M.K. v.d. Meer

TTP heeft de meeste overwinningen van deze club, hij is wel de op een na langzaamste (san marco). Het is wel 2100 meter, hij doet het meestal goed over lange afstanden, dus ik weet niet hoe dit zal gaan. Mocht iemand nog iets weten over de paarden? San marco heeft ie al eerder tegen gelopen.

6 Business Club Duindigt-prijs II 14:17 uur

1 Trust in Himya - W.H.M. van der Mespel
2 Twilight Triton - C.A.J. Olsthoorn
3 Private Dancer - J.F. van Dooyeweerd
4 Tissa Waterbron - B. Schwarz
5 Trouvaille - W.J. van Dalen
6 The Easy Way - W.P.M. v.d. Pijl
7 Lutin Cerencais - E.F. Jusia
8 Suzan di Angeli - J.T.S. Dekker
9 Tipsy Idzarda - Mw. M. Swaab

Tsja, allemaal jonge paarden die nog maar net koersen... Weinig over te zeggen dus. behalve dan dat Twilight moet winnen
Knipoog

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 20:01

leuk hoor meerdijk
veel succes dan maar whoekoek

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 20:21

Vandaag was ik weer eens met ruitje tegelijk in de baan, dat was al even geleden. Er zat maar liefst 16 jaar verschil tussen de paarden die we bij ons hadden *LOL*.

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 20:56

zo dat is een aardig leeftijdsverschil. was er ook nog verschil in de snelheid? heeft 1 van jullie misschien nog wat informatie over de boko-veilingen. ik wil daar graag wat in vermelden in m'n sectorwerkstuk. ik heb al de site van unitrot over uitslagen enzo, ik zou graag nog een site willen waar wat meer informatie staat over boko zelf

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 21:12

Helaas, volgens mij is die er niet... Ik weet alleen dat ze in Starnmeer zitten. John Bootsman is de eigenaar. Ik heb net even heel hard gezocht naar mn catalogus van de veiling, met een voorwoord van JB, maar kan hem niet vinden. Misschien dat iemand anders hier hem ook heeft (binnen bereik Schijnheilig )

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 22:11

De rijder naast mijn vader(wim vd mespel) komt nogal vaak bij ons.Vandaag weer,paard schijnt nogal lastig te zijn(uitbreken enzo :/ ) ...dus eerst maar hopen dat we heel thuis komen Knipoog ....Lampie kan best hard lopen maar of hij het al snapt,ik denk het niet Clown

Jup,tegelijk met Raintje in de baan.Meadow vond het heel leuk,ze sprinte naar Rain toe.Maar van dichtbij vond ze hem toch wel eng Nagelbijten / Gniffelen ...en toen wilde ze er niet langs Clown ,zeker bang dat die stoere hengst haar zou versieren Knipoog ....Ja,die Boko veiling :/ ...ik geloof niet dat we daar een catalogus van hebben,maar het lijkt me dat er toch wel IETS over te vinden is op Internet Verward