TTP was mee om te werken, en hij huppelde weer vrolijk over de baan

Ik geloof dat het met Hillie Bandringa beter gaat.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
never schreef:hoi hoi
weten jullie ook wat over koersen en dravers uit duitsland te vertelen
ik ken namelijk aleen duitse paarden???
groetjes mirella
KindnessM schreef:mischien beetje offtopic maar moet t gewoon kwijt aan jullie: ik ehb vorige week voor iemand zn beesten gezorgd, omdat zij naar Polen ging om daar te kijken naar een paard. Ze is altijd aardig, maar sinds ze terug is... grrrrr... Ze doet heel sjagerijnig naar me... had hier op Bokt fotos gezet van dr haffies (had haflingervraagje bij RT)Moest ik ze er gelijk af halen... maar goed dat kan dus niet... ik ben dit helemaal niet van haar gewend.... zo raar sta er een beetje van te kijken
Citaat:Behalve dat ik me afvraag waar Meerdijk nou blijft
Meerdijk schreef:Ruitje schreef:
Hee Ruitje, daar ben ik eindelijk weer een keer! Weinig gebokt de laatste tijd zoals je al gemerkt hebtEcht onwijs druk met werken en studie en de paardjes natuurlijk. Daar komt nog bij dat onze Bea (Rita Schermer voor outsiders
) nog steeds van haar rust geniet, dus dan heb je automatisch minder te vertellen. Na haar koers op Duindigt, waar ze prima liep, was ze toch niet helemaal lekker. Ook het beenwerk speelde op, dus dan maar een maandje eerder aan de kant. Dus dat is nu alweer bijna 2 maanden vakantie en juffrouw begint zich weer te melden. Wat ons betreft mag ze nog even lekker buiten spelen, maar als ze heel erg druk wordt gaan we maar weer rustig aan beginnen.
Met mijn "ouwe" mannetje Henny gaat het lekker, woensdag hebben we weer les, want we waren de laatste tijd voornamelijk aan het harddraven, terwijl ik toch ook wel eens langzaam wil dravenDat zijn van die periodes zeg maar, de ene dag super lopen, de andere dag is ie een beetje bijdehand
. We gaan nu oefenen om dat wat constanter te krijgen.... Weet je zo weer genoeg ?