Wat betreft een vooruit rijder, hier hebben we echt de mazzel dat sanne en ik samen rijden op melody. Sanne vebetert hem op mijn zwakke punten en ik op die van haar
zo kan ik met mijn brakke lijf in draf met hem toch echt super heerlijk aan het werk....galop is echt een heeeeeeeel ander vehaal, dus dat pakt sanne dan weer extra mee in haar training, terwijl zij zelf juist meer moeite heeft met de draf en ik dat extra mee pak. Zo gaan we toch samen lekker vooruit. En dan nog vind ik een proef rijden weer een heel ander verhaal. In de training pak je mee wat goed voelt en rij ik dus echt op mijn gevoel en kijk ik wat hij aanbiedt. In de proef moet je doen wat op dat moment gezegd wordt, of hij er nu helemaal klaar voor is of niet. Soms heeft melody een extra rondje nodig om er even over na te denken en in een proef kan dat dus niet. Al moet ik zeggen, hij heeft steeds minder tijd nodig om na te denken en begrijpt steeds meer en sneller, dus het komt wel.....
Mam heeft al aangegeven dat ze ook op Leo wil wanneer hij braaf en goed doorgereden is, niet om hem alles te leren maar gewoon voor de leuk.

heb er 2 gehad, meest geweldige ras ever

vanuit het hoge noorden.
Officieel retejaloers en diep onder de indruk.
Crosshindernissen lijken wel meteen stuk ruiger dan een oxer met balkjes, het is niet super hoog hoor. Maar wel super leuk om te doen. Rebel springt bij nienke fijner dan bij mij. Moeten kilootjes af bij mij...maar kijken naar je dochter is ook leuk!