Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yv_ schreef:Hmm dan moeten ze wel samen het land op zijn geweest, Moon is van 10-4-2000.
Uhm.. Geloof huppeldepup fionn en bright moon westland. Klinkt dat als logisch? Ik heb echt geen idee sorry, interesseer me meer voor quarter bloedlijnen.
rumay schreef:Zit eigenlijk per ongeluk in dit topic te kijken en kijk even naar de foto's van de crosstraining 17 april zie ik een vriendin van mij langskomen en precies ook de foto's in de waterbak dat ze eraf gaat maar net blijft hangen tot het droge, geweldig, ze had het al verteld maar zien is beter. Dank dat ze erop staan.
goldflower schreef:hee ja aan de ene kant denk ik soms ik wil iets anders (mocht ze te dekken zijn) en de laatste tijd heb ik weer zoiets van waarom eigenlijk niet gewoon een connemara,,, maar vind t best moeilijk want dan kijk ik op haar paspoort en dan zie ik weer voorouders die dan ook weer ergens in de bloedlijn van de hengst zitten en dan krijg je toch een soort inteelt , dus is best moeilijk om t helemaal uit te zoeken , zeker als je daar nog niet zoveel verstand van heb