shayen08: 3,000 2,800 euro
Rivaldox: 4,000 euro
Nu mijn pony die ik 2 maanden geleden heb verkocht.
Mon-Ami
1,20 springen en kan de oefeningen van het Z dressuur
Echt super braaf kun je alles mee doen!
15 jaartjes jong
Haflinger kruising

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mallow schreef:Sportprestaties zeggen mij niets omdat ik er in geloof dat elk paard kan lopen onder de juiste ruiter.. Dus het feit dat Rivaldo bij jou M of Z loopt, geeft geen garantie dat die dat bij iedereen doet snapje?
Het feit dat jij er niet meer aan uit zou geven vind ik compleet staan buiten t feit dat je een jonge merrie met potentie en gekruisd uit 2 op de markt hoogliggende paarden taxeert.
Dat jij er niet meer dan 1500 euro aan uit zou geven vind ik echt niet erg, pin er niets aan vast ( wil haar absoluut niet kwijt ) Maar als je kijkt naar wat ze allemaal kan / waaruit ze gekruist is etc vind ik je prijs laagMaargoed dat is een mening
RivaldoX schreef:Mallow schreef:Sportprestaties zeggen mij niets omdat ik er in geloof dat elk paard kan lopen onder de juiste ruiter.. Dus het feit dat Rivaldo bij jou M of Z loopt, geeft geen garantie dat die dat bij iedereen doet snapje?
Het feit dat jij er niet meer aan uit zou geven vind ik compleet staan buiten t feit dat je een jonge merrie met potentie en gekruisd uit 2 op de markt hoogliggende paarden taxeert.
Dat jij er niet meer dan 1500 euro aan uit zou geven vind ik echt niet erg, pin er niets aan vast ( wil haar absoluut niet kwijt ) Maar als je kijkt naar wat ze allemaal kan / waaruit ze gekruist is etc vind ik je prijs laagMaargoed dat is een mening
Nee, maar elk paard gaat door door prestaties omhoog. Of je het daar nou mee eens bent of niet.
Of je nou een B paard hebt of een Z geeft toch fiks verschil in de prijs
Niet dat ik daar op af ga, en wil ook absoluut niet stoer doen met zoiets.
Toch blijf ik bij mijn mening dat er genoeg zulk soort paarden op de markt staan voor zo'n prijs.
En ik heb absoluut niks tegen je paard als je dat denkt, vind het een leuk dier namelijk. Maar gewoon mijn mening wat ik er aan uit wil geven.
shayen08 schreef:Ik vind ook dat jullie ontzettend laag taxeren. De meeste mensen op Texel(waar ik woon) willen voor Shayen echt wel 5000 of meer geven, alleen al omdat ze M1 is en L springen en een super karakter heeft. En ik heb wel andere pony's langs zien komen die ook erg laag getaxeerd werden.
Het blijft een mening maar het is wel opvallend.
shayen08 schreef:Ik vind ook dat jullie ontzettend laag taxeren. De meeste mensen op Texel(waar ik woon) willen voor Shayen echt wel 5000 of meer geven, alleen al omdat ze M1 is en L springen en een super karakter heeft. En ik heb wel andere pony's langs zien komen die ook erg laag getaxeerd werden.
Het blijft een mening maar het is wel opvallend.
Danser: 2000 of meer (is nog niet gestart) wel een leuke pony.
Mioux schreef:_Sanne - armando: 2500,- 3000,- Mooie uitstraling,springt netjes, helaas niet verkeersmak, goede lijn vader en mooie leeftijd