foto onder het zadel zal pas volgend jaar komen, mag 8 weken rijden
Ik heb ook nog getwijfeld of ik hem iets anders op zou leggen, maar hij voelde er prima onder. Staat uit de wind en heeft onbeperkt hooi. Als het echt standaard maximaal 5 graden overdag is krijgt hij 200 gram, als ik hem scheer meer.
uiteindelijk zowel links als rechts paar passen lang en laag kunnen rijden
Lekker mutske die witte snol
Heb superfijn gelest bij juf I (ze heeft me paar fijne en goede tips gegeven!!), maar merk toch dat ik liever een andere weg in wil slaan. Klinkt dat zweverig? Zo bedoel ik het niet
)
maar dat mag, eigen mening is prima als het maar handelbaar blijft. Kijk die trol van SM is wel érg assertief, das ook zo wat

2 amazones zonder niveau en het was hup doe maar even schouderbinnen dus het hoofd van het paard werd naar binnen getrokken verder ook geen uitleg hoe je zoiets aanpakt???? Het enige wat ik wel eens moet(proberen) is een pasje wijken en dan word mij precies uitgelegd hoe ik dat moet aanpakken. Verder zijn we voornamelijk bezig met nagevenlijkheid en pony lief scherp aan het been maken inbuigen oja halsstrekken oefenen we ook altijd een pasje middendraf en middenstap. En daarmee kan ik dus blijkbaar netjes een B proefje door sturen, maar ik vind dat nog inspannend genoeg allemaal, dus blijf hier op oefenen tot het meer vanzelfsprekend gaat en dan kunnen we door naar the next level...
) maar er zijn meer wegen naar Rome. Wat ik aan mijn juf fijn vind (en juf I heeft dit ook) dat ze niet vasthouden aan 1 manier cq stroming. Ze kijken wat voor jou en je paard beste werkt
) en Sparky natuurlijk! 
nu is het helemaal officieel!