SM, de jas die ik wil hebben ze niet bij Kramer zie ik. Die ze wél hebben kan ik goedkoper via Agradi bestellen
Dus ik bestel niet mee
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mooi de waardebonnen in kunnen leveren en geen extra verzendkosten. 

Continu even checken. 
) staan samen. Er loopt tussen de twee groepen een draadje met stroom, waar de shetlander regelmatig onderdoor gaat omdat hij leuk kan met Jackson haha. Dus altijd een groep van 2 en een groep van 3. Volgend jaar als hij aan huis komt te staan, wil ik alles bij elkaar doen. Zal dan nog steeds een kleine groep zijn, omdat we zo'n 5 stallen gaan plaatsen.
Daarnaast nog twee oudere ruinen, E-pony's. En ja ook Lloyd wil avonds wel naar binnen, er staat nu natuurlijk ook niet zo heel veel meer. Ben nog beetje aan het puzzelen hoeveel hij moet krijgen, vond hem iétsje terugvallen (hij had genoeg bij te zetten gelukkig
) dus de avondbeurt wat opgevoerd.
) De 2 connemara's staan bijna altijd samen en dan hebben we nog een klein Welshje die eigenlijk overal bij kan een grote KWPNer die ook overal bij kan en ze lopen ook wel vaak met zn 4en. Dat zijn verder allemaal ruinen dus dat is altijd makkelijker. De draver doen wij ook wel eens naar buiten (meestal doet zn trainer dat) en die durf ik ook niet bij Dark Moon de dictator te gooien
ben veel te bang dat ze 1x een goede tik uitdeelt.