Gewoon rustig opbouwen! Hoesten is een gemeen iets en het kan altijd wel even duren voordat het helemaal over is. Als ze briest na het hoesten dan is dat positief!
Vind zelf de bovenste het mooiste. Moet wel even slikken bij de prijs. Aan de andere kant moet ik niet zaniken als ik zie wat een kapitaal er om de heks hangt.
Tribunals
Geplaatst: 17-11-15 22:08
Ik vind het ook belachelijke prijzen hoor, en niet alleen met dekjes. Maar laat nou net alles wat ik mooi vind duur zijn
Edit: weeeer een setje gevonden wat ik leuk vind. December is Sinterklaas, kerst en mijn verjaardag dus ik ga een lijstje maken
Laatst bijgewerkt door Tribunals op 17-11-15 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ga ook weer beginnen met het bijhouden van de rondjes en km's die je aflegt met een rondje buiten rijden. Heb het een tijdje gedaan maar nu is het een beetje weggevallen eigenlijk
Wij hebben sinds kort ook een Epplejeck in de buurt dus kan ik en op internet kijken (+kopen ) en in de winkel kijken (+kopen ) vind dat ze altijd leuke dingen hebben en vooral dat Harrys horse dekje is errug leuk!
Marrit13
Geplaatst: 18-11-15 12:34
Ik vind de HH set mooi! En die andere 2 ook maar iets "saaier". EJ heeft idd leuke dingen, en leuke aanbiedingen!
Heb net via mp een 0grams Rhino en 50grams Amigo gekocht.
Ga zo lekker rijden, in de bak en als ik de lefmuts op heb pad richting bos proberen
Eskadron Platinum 2015 Diagonal-Art in het bruin gekocht
xDebora
Geplaatst: 18-11-15 17:16
Gaaf Maxime, heb je een foto? En profiel ziet er goed uit!
Las een fijn bericht op fb Marrit, echt zo fijn het bos dichtbij!
Heb vind ik zelf best nog wel een leuke foto die ik hier nog niet heb laten zien. Op mijn 10e verjaardag kregen mijn zus en ik onze eerste pony! We hadden nog nooit écht paardgereden, een paar keer op een shet gehobbeld, meer niet. Al snel besmet met het paardenvirus! Uiteindelijk heb ik van mijn 10e verjaardag tot nu (over een aantal maanden 18 jaar) wel 4 pony's gehad. Ik heb geregeld dat we een 'family' picture kregen, dus bij deze:
Stuk voor stuk toppers
Marrit13
Geplaatst: 18-11-15 17:57
Oh dat is leuk Debora!! Die donkere is ook mooi
Ja we zijn na bak verkennend ritje, wezen uitstappen richting bos. Tot aan het hek en weer terug. Waaide flink en de hunebed vonden we wel erg eng maar, we made it. In ons tempo (langzaam ) kleine 5 min. Volgende keer bos naar ín. Staan paaltjes naast het hek die ik als opstaphulp kan gebruiken zag ik.
Verder geniet hij erg van het land, hij komt niet meer als ik roep en bij terugzetten loopt ie in 1 lijn weg zonder om te kijken Zag de andere 3 als een debiel door land jagen en Lloyd staat onverstoorbaar door te eten 1 half baantje mee gegalopeerd en dat vond hij voldoende haha! Lekker beest.
Ben benieuwd welk dekje je hebt besteld Tribunals!