Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

stevige bótten wel te verstaan
echt onbeperkt gaat hem niet worden. Slowfeeder en hij staat op stro maar tot nu toe *fingers crossed* eet hij daar minimaal van als hij hooi opheeft. Nou ja ik zie wel, echt mager zal hij zo snel niet worden gok ik
tnx dames voor het delen!!

hij staat steeds relaxter! Hij staat nu even op zijn stukje alleen met pluk hooi. Vindt hij niet leuk want hij ziet geen andere paarden
maar morgen mag hij bij de rest. Ga straks weer ff heen, even zijn stal laten zien en de rest vh erf. Die meneer was al onder de indruk van zijn rustige staan op de trailer ed. "Is hij echt net 5!?"
SkyMarian schreef:Clinic met de balkjes gaat helaas niet door vanwege het weer.![]()
Het goede nieuws is dat ze mogelijk naar de achterhoek komen. Er zijn meer gegadigden.
. En dan krijgt ze van mij nog een halve kilo musli met vitamine en magnesium olie.
(en ja, als wij willen dat je paard meer krijgt mag je dat zeggen en je mag ook zelf wat extra pakken) Minder mag ook en met mate doet hij er wat mee