Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kohtje schreef:Ik kijk hier op van de lage prijzen, ik vind er geen een voor dat geld. Kijk ik op de verkeerde verkoopsite's?
lianne125 schreef:ja op wedstrijden als je goed gelezen heeft is ze daarna gewoon doorgetraind naar het Z.
lianne125 schreef:heb haar nog voor meer gekocht 4 jaar geleden.
lianne125 schreef:dan moet je toch is naar de huidige pony prijzen gaan kijken. ik geloof dat je daarvan dan nog niet geheel op de hoogte ben. 3 jarige RUINEN met niet eens zo bijzonder papier al vanaf 5000 eurootjes. maargoed ze is officieel getaxteerd en dat lijkt in de verste verte niet op wat er hier genoemd wordt
lailapri schreef:ik snap het wel hoor, 2e premie en 2 foto's waarbij je denkt leuke pony,nou loopt dan wel nog redelijk niveau, etc.
Maar als je bijvoorbeeld filmpje hebt kan het al een heel ander beeld geven.
Citaat:Ja precies! Als ik de foto's zie, zie ik een vosmerrie met geen spectaculaire gangen die M heeft gelopen... Daarbij een 2de prmie dus dat betekend toch dat ze kwa gangen/exterieur bij het nrps geen topper was
lianne125 schreef:zo zie je ze maar weinig. verschillende "hogere" amazones waren helemaal weg van haar.
lianne125 schreef:ik kan me in het gehele topic ook in sommige bedragen ook helemaal niet vinden
lianne125 schreef:ik heb haar vorig jaar voor de keuring gedaan omdat dit mij geadviseerd werd... notabene door ponyparadijs zelf!! helaas was dit hele evenement naar binnen geplaatst. ze had veel last van spanning. maar John Maarse bracht haar voor en verwachtte zeker een eerste plek en 1e premie. hij vond haar zeer correct. en die heeft er toch wel aardig verstand van lijkt mij. maargoed ik hecht daar niet zo veel waarde aan. meer aan de sportkwaliteiten van de merrie. en die heeft ze absoluut.