Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
trudydejong schreef:Je hebt er niet bij staan of je paard ront.gekeurd is en goedgekeurd is. Mocht dit het geval zijn, dan is hij nog meer waard.
Je doelt wrs op Zita? Dit is een merrie en uit een leuke moederlijn. Ik denk dat ik haar daarom hoger inschat dan die van jou. Maar wat ik zeg, dat is puur persoonlijk. Met een merrie kan je eventueel nog een veulentje fokken en dat is waar mijn interesses liggen en daarom (wellicht geheel onterecht) in dit geval er meer voor zou betalen dan voor die van jou.
Niet te zwaar aan tillen. Ik ben geen handelaar, maar hobby fokker. En jij zet je paard hier neer om een beeld te krijgen wat andere mensen er van vinden. Ik merk dat je het niet eens bent met mijn beoordeling.
Maar je kan het slechter treffen als ik de rest zo zie![]()
trudydejong schreef:*gaat nog even terug kijken naar de foto's*
Je hebt helemaal gelijk MM. Sorry daar had ik dan te snel over beoordeeld. Ja, ik vind het allemaal ook veel geld hoor voor paarden. Ook die 17.500 vond ik al veel. Maar had hiervoor al eens te horen gekregen dat ik zo hoog taxeerde, dacht ik het wat lager te doen, moet ik verantwoording afleggen![]()
missmiekie schreef:@Ladyisabella: regel is dat je eerst een aantal andere paarden taxeert, voor je iets post.
ladyisabelle schreef:Ik zit wel aardig hoog volgens mij
missmiekie schreef:ladyisabelle schreef:Ik zit wel aardig hoog volgens mij
Nou, voor een E pony zit je inderdaad te hoog, E-pony's en kleine paarden liggen tegenwoordig namelijk een stuk minder goed in de markt. Paarden boven de 1.68/1.70, die verkopen als zoete broodjes
missmiekie schreef:LI: 2500 euro ongeveer.
ladyisabelle schreef:missmiekie schreef:LI: 2500 euro ongeveer.
Hmm, waarom is ze dan nog niet verkocht?! Wij hebben haar op mp staan voor 2000,- euro!
Ze is trouwens rond de 1.44. Oeps! Ze is geen KWPN.