Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jarrah schreef:Mars: leuk dier om te zien, niet echt bijzondere prestaties voor zijn leeftijd, mede door zijn bokbenigheid 3500,-
jarrah schreef:Bijou: aansprekend dier, lijkt mij iets aan de kleine kant (stokmaat staat er niet bij, dus gaat op de gok) lijkt me een fijn dier: 6500,-
EDIT: jij had mijn paard overgeslagen...zou je die nog even willen doen?
Marijkeeee schreef:ja dat was toen
het is nu heel anders allemaal ... en op welk niveau liep Bonfire en hoe oud was ie toen ? volgens mij niet een hele verkeerde prijs.
soms schrik je wel eens wat voor prijzen mensen bieden hoor
_hannah_ schreef:Marijkeeee schreef:ja dat was toen
het is nu heel anders allemaal ... en op welk niveau liep Bonfire en hoe oud was ie toen ? volgens mij niet een hele verkeerde prijs.
soms schrik je wel eens wat voor prijzen mensen bieden hoor
zeker als je der NET voor bijna het dubbele hebt gekocht! haha
jarrah schreef:en ik zie nu pas dat je merrie ook nog eens niet eens een papier heeft, dus voor de fokkerij zou ze sowieso al niet interessant zijn....ik vind het heel wat allemaal hoor
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat je een ontzettend mooie merrie hebt, maar persoonlijk denk ik echt dat je iets te veel geld voor dat dier hebt neergeteld....
_hannah_ schreef:jarrah schreef:en ik zie nu pas dat je merrie ook nog eens niet eens een papier heeft, dus voor de fokkerij zou ze sowieso al niet interessant zijn....ik vind het heel wat allemaal hoor
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat je een ontzettend mooie merrie hebt, maar persoonlijk denk ik echt dat je iets te veel geld voor dat dier hebt neergeteld....
Sorry maar lees nog eens. Ze heeft wel papier en IS al voor de fok gebruikt.
Justarman schreef:* en dat zegt een springmuts..?! goh je bent wel van alle markten thuis he?!