Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jacqie70 schreef:Mariel, wanneer staan je foto's op je website?????????? Ben erg benieuwd!!!
Cayusejuhh schreef:Hoest afgelopen met Lonan van Dobbel??? Daar ben ik nu wel benieuwd naar.
Cayusejuhh schreef:Hoest afgelopen met Lonan van Dobbel??? Daar ben ik nu wel benieuwd naar.
jacqie70 schreef:Cayusejuhh schreef:Hoest afgelopen met Lonan van Dobbel??? Daar ben ik nu wel benieuwd naar.
Lonan had een derde premie met 116 punten. Niet echt veel dus....
Cayusejuhh schreef:ik heb net pas gekeken op de site
1e en 2e premie mogen dekken de rest niet.. Wat jammer zeg voor ( dobbel) ik weet niet hoe ze echt heet..
Heel veel sterkte
Cayusejuhh schreef:Dat viel mij ook al op Leon
Maar Dobbel.. waarom ga je dan naar een hengsten keuring ( ook bij NSVT) als je toch niet van plan was te dekken met hem???
snowdon schreef:Was maxolo er niet?
. Hengst nummer 10 is overigens Shampoo Boy (1e premie).
.
jacky2 schreef:wim en hetty hadden een nieuw veulen staan, wij gelijk weer verliefd !
jacky2 schreef:morgen allemaal,
ben net mijn bed uit !
ik heb eigenlijk niemand ontmoet alleen marianne en haar vriendinnen !![]()
ik had het te druk met filmen en foto's maken,
het filmen is goed gelukt, maar de foto's niet helaas !![]()
wij hadden een goede dag met tossy go go als beste nieuweling !![]()
en black shadow deed het ook erg goed als tweede in zijn groep,
die is nu een ster hengst !![]()
grote toss was iets minder maar blijft mijn grote favouriete !
nadat wim zijn hengsten waren geweest ben ik lekker blijven genieten van de rest van de hengsten!
lekker recht voor plaats waar ze zich moesten opstellen, en met een dame naast me die alles wisten van de hengsten erg handig ! }>
voor mij was het erg erg geslaagde dag ! jammer dat het maar een keer per jaar is !
pubelia schreef:ok
hengst nr 3 is O'bryan
" " " 4 is volgens mij Pablo
" " " 5 is volgens mij Romulus Silvius Dei Maris
" " " 16is zeker Geronimo
" " " 18 is volgens mij Black shadow