jmmr macho was een welsje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TopVictory schreef:een draver is het allerleukst![]()
maar verder heb ik niet echt een voorkeur, het moet gewoon klikken en met een draver heb ik dat het meest![]()
macholufjah schreef:[b]de welsh staat er owk niej bij![]()
![]()
![]()
jmmr macho was een welsje
Dareng4ever schreef:Niet moeilijk.![]()
Een Arabier, het mooiste ras op de wereld.
OP schows en keuringingen zijn het de favorieten maar ook in alle takken van de paarden sport vindt je ze terug.
Sommige denken dat het alleen schow paardjes zijn met veel tutu, maar die hebben het allemaal mis!
Ze zijn moedig, sterk en elegant.
Eenmaal als je hun vertrouwen hebt gewonnen zijn ze je vrienden voor het leven en zullen alles voor je doen.
Ze kunnen arogante trekjes hebben en veel streken, maar ze zullen er altijd bij komen staan als je in de wei een boek aan het lezen bent ofzo.
Onder het zadel zijn ze vaak pittig en werkwillig.
Maar op straat schrikken ze van niets.
Dit het is het belangrijkste ras in de paarden fokkerij. Elk ras of toch de meeste stamt er van af (heeeeeeeeeeeeel ver)
Eens je op een Arabier hebt gezeten wil je geen ander paard meer!
Geloof me ik spreek uit ervaring.
[PS] Je spreekt van paard bij een arabier hoe klein ze ook mogen zijn. Vraag me nu niet hoe dat komt hé
Barcelano schreef:Dareng4ever schreef:Niet moeilijk.![]()
Een Arabier, het mooiste ras op de wereld.
OP schows en keuringingen zijn het de favorieten maar ook in alle takken van de paarden sport vindt je ze terug.
Sommige denken dat het alleen schow paardjes zijn met veel tutu, maar die hebben het allemaal mis!
Ze zijn moedig, sterk en elegant.
Eenmaal als je hun vertrouwen hebt gewonnen zijn ze je vrienden voor het leven en zullen alles voor je doen.
Ze kunnen arogante trekjes hebben en veel streken, maar ze zullen er altijd bij komen staan als je in de wei een boek aan het lezen bent ofzo.
Onder het zadel zijn ze vaak pittig en werkwillig.
Maar op straat schrikken ze van niets.
Dit het is het belangrijkste ras in de paarden fokkerij. Elk ras of toch de meeste stamt er van af (heeeeeeeeeeeeel ver)
Eens je op een Arabier hebt gezeten wil je geen ander paard meer!
Geloof me ik spreek uit ervaring.
[PS] Je spreekt van paard bij een arabier hoe klein ze ook mogen zijn. Vraag me nu niet hoe dat komt hé