Anyway, wat een toppony toch die Melody!! En de combinatie met Sanne klopt gewoon helemaal.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).

EK19 schreef:Op wondjes smeer ik altijd groene leem!! Ideaal. En na het inlopen van mijn nieuwe rijlaarzen smeer ik het zelf ook op de plekken van mn blaren!
Gewoon groene leem en dan is het zo dicht. Haalt het vuil/bacteriën eruit, sluit niet af maae zorgt ervoor dat er ook geen viezigheid meer in kan komen!
. Niet bij ons gebeurd, maar bij de eigenaresse. Maar een erg vaag verhaal. En daarnaast heb ik vandaag ook even illegaal (
) door Amsterdam noord op een of ander verlaten industrie terrein gereden met de trailer gereden! Eerst even lekker oefenen en dan BE rijbewijs halen. Hoewel... als we de trailer laten terugkeren, mag ik er gewoon mee rijden. Wat ik nog steeds echt belachelijk vind...
ben ook heel benieuwd of Kiet hem nog herkend! 
) :
) :

ik ga morgen je filmpje is bekijken, leuk!
En poeh wat valt dat in de praktijk tegen.

) en alleen been als ze vooruit moet, 1x been en geen reactie? Keer harder inkomen eo zweepje. Daarna meteen weer been stil (wat dus al lastig zat is
) binnen 20 min had ik Lloyd actief en die is volgens mij nog flegmatieker dan Bjuut
Dit is De Grote Truuk van juf Eline dus, heb ik niet zelf bedacht (hoewel we het stiekem allemaal weten). Handig om iemand op de grond te hebben die voordat ze weer terugzakt in tempo (gaat zo onopgemerkt, krengen
) je meteen kan ingrijpen en dan dus... Been weer stil
Hoop dat het werkt. Er moet echt wat power in.