Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marrit13 schreef:Nou toevállig fotografeer ik heel graag en heb daar ook de apparatuur voorDus dat gaat het waarschijnlijk worden. Moet alleen nog ff vervoer zien te regelen, net die dag heeft mn vriend de auto nodig

) en die moet getest worden. Natuurlijk kostenloos, aangezien de resultaten nog af te wachten zijn
Marrit13 schreef:Wow M alKnap hoor, ik ben geen springer (af en toe, max 50 cm
)
Maar toen ik daarna over ging naar de grotere pony's, kreeg ik alleen maar ellende zoals blessures, verkoop (reed/rijd voor andere mensen) etc etc. Ook bijna alleen maar jonge pony's etc dus spring echt al jaaaaaren niet meer of maar heel sporadisch en dan ook maar max 50cm.
dat we het nu maar bij balkjes draven houden en als hij rustig is af en toe een sprongetje van 30cm doen
Wil het wel gaan oefenen door vrijspringen etc als de bak weer goed is.
als die echt goed is dan maakt het niet uit of het op 60 of op 1.10 staat. Maaaar dat is oefenen!
dressuurmatig rijden is en blijft de basis van alles en dat springen komt daarna wel!
Had er ook nooit echt de paarden voor trouwens. Mijn eerste Draver kon het goed, reed toen ook af en toe op een Fries, mijn tweede Draver had andere talenten
Daarna een Fjord en daar ben ik dus vorig jaar heel ongelukkig van afgevallen, nog revaliderende :-( Daar wilde ik het wel weer mee proberen. Change3x schreef:Het gaat uiteindelijk ook niet om de hoogte maar om de basis en techniekals die echt goed is dan maakt het niet uit of het op 60 of op 1.10 staat. Maaaar dat is oefenen!
Hoog springen doe ik niet aan, enkel op de les soms een keer om de pony even wakker te maken. Ik spring sowieso bijna nooit.dressuurmatig rijden is en blijft de basis van alles en dat springen komt daarna wel!
Al zal die techniek bij mij nu na al die jaren ook wel aardig weg zijn
Ben benieuwd hoe dat gaat als ik oooooit weer spring
Maar met oefenen komt dat allemaal wel goed haha
Marrit13 schreef:Oh dat zou super zijn SkyM!geen wedstrijdambities?

B of L1, mag al over maar ik denk dat ik dit buitenseizoen (deels) nog wel in de B blijf rijden met hem.
)